Gå til innhold

mødre som hater sine døtre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

http://www.youtube.com/watch?v=zAtJZ-9l2tI

Denne linken syns min psykiater gjorde inntrykk så hun tar vare på linken for undervisning. Selv satte jeg pris på at noen tør å ta opp dette temaet.

Boken "will I ever be good enought " blir anbefalt for barn av narsissistiske mødre.

Skrevet

Det må være helt katastrofalt å vokse opp med en sånn mor. Jeg tenker på min egen mor og hennes feil ovenfor meg som har brent seg inn i bevisstheten min. Og hennes feil var helt normale. Ingen av oss er perfekte foreldre men jeg tenker fortsatt på noen episoder med mine egne barn hvor jeg var alt annet enn bra. Det har også brent seg inn i bevisstheten min. Da er det viktig at det er åpenhet mellom foreldre og barn slik at man kan snakke om det og det ikke setter seg fast.

Skrevet

Det må være helt katastrofalt å vokse opp med en sånn mor. Jeg tenker på min egen mor og hennes feil ovenfor meg som har brent seg inn i bevisstheten min. Og hennes feil var helt normale. Ingen av oss er perfekte foreldre men jeg tenker fortsatt på noen episoder med mine egne barn hvor jeg var alt annet enn bra. Det har også brent seg inn i bevisstheten min. Da er det viktig at det er åpenhet mellom foreldre og barn slik at man kan snakke om det og det ikke setter seg fast.

Hei!

Ja gjør man feil bør man kunne si unnskyld å beklage.

De fleste narsissistiske mødre gjør aldri det, av den grunn at de har ingen feil og er suverene i sine egne øyne.

Jeg lurer på hvor mange som er slike mødre, til uken skal jeg spørre min psykiater om det. Jeg ble glad for at det fins psykiatere som forstår alvoret av dette onde.

Skrevet

Hei!

Ja gjør man feil bør man kunne si unnskyld å beklage.

De fleste narsissistiske mødre gjør aldri det, av den grunn at de har ingen feil og er suverene i sine egne øyne.

Jeg lurer på hvor mange som er slike mødre, til uken skal jeg spørre min psykiater om det. Jeg ble glad for at det fins psykiatere som forstår alvoret av dette onde.

Fedre også...

Skrevet

Fedre også...

Hei!

Ja sikkert , jeg har ingen erfaring selv med det.

I mitt hodet er alle narsissister kvinner, :-) men det er nok min tenkning/mangel på kunnskap/ mangel på forståelse.

Så du har nok rett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...