Kisses Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 Hei, har nettopp kommet hjem fra butikk og fikk panikkanfall i køen. Lenge siden sist så det var ganske uventet og trasig. Holdt seriøst på å besvime. Nå fryser jeg og svetter samtidig. Og er kvalm og tror jeg spyr snart. Er dette vanlig reaksjon? Vært en drittdag ellers også. Var hos psykologen og det ble "konstatert" at jeg har tilbakefall på psykotiske ting og tvang, og han spurte meg til og med om jeg var suicidal. Men det er jeg ikke altså. Men har blitt deprimert. Er det ikke typisk at alt kommer samtidig? Hva som kommer først av høna og egget er ikke lett å si... Fikk spurt om det med medisiner som jeg manglet og det skulle visst ordne seg, og blir time med psykiater uansett nå for mulig doseøkning. Noen som har en bra sang og anbefale som kan cheere meg opp litt? Når alt føles håpløst? 0 Siter
Gondor Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 "Everybody's got a hungry heart" av Bruce Springsteen 0 Siter
skipohoi Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 "Everybody's got a hungry heart" av Bruce Springsteen Hei, "Reason to live" med Kiss. 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 ''Nå fryser jeg og svetter samtidig. Og er kvalm og tror jeg spyr snart. Er dette vanlig reaksjon?'' Det er vanlig ved angst. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 ''Nå fryser jeg og svetter samtidig. Og er kvalm og tror jeg spyr snart. Er dette vanlig reaksjon?'' Det er vanlig ved angst. Hvorfor er det vanlig ved angst. ? Det er spørsmålet. Hva er middelet? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 Hei, "Reason to live" med Kiss. Den er bra ! 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Hvorfor er det vanlig ved angst. ? Det er spørsmålet. Hva er middelet? Middelet mot angst? Må være benzo det, men noen sier SSRI hjelper og. Ellers høre musikk og slappe av, men ikke lett det når du er full i angst. Angst er noe dritt! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Middelet mot angst? Må være benzo det, men noen sier SSRI hjelper og. Ellers høre musikk og slappe av, men ikke lett det når du er full i angst. Angst er noe dritt! Angst er vel det jævligste en kan ha... 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Angst er vel det jævligste en kan ha... Det er sant! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.