Gå til innhold

Panikkangst og dårlig dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nettopp kommet hjem fra butikk og fikk panikkanfall i køen. Lenge siden sist så det var ganske uventet og trasig. Holdt seriøst på å besvime.

Nå fryser jeg og svetter samtidig. Og er kvalm og tror jeg spyr snart. Er dette vanlig reaksjon?

Vært en drittdag ellers også. Var hos psykologen og det ble "konstatert" at jeg har tilbakefall på psykotiske ting og tvang, og han spurte meg til og med om jeg var suicidal. Men det er jeg ikke altså. Men har blitt deprimert. Er det ikke typisk at alt kommer samtidig? Hva som kommer først av høna og egget er ikke lett å si...

Fikk spurt om det med medisiner som jeg manglet og det skulle visst ordne seg, og blir time med psykiater uansett nå for mulig doseøkning.

Noen som har en bra sang og anbefale som kan cheere meg opp litt? Når alt føles håpløst?

Skrevet

"Everybody's got a hungry heart" av Bruce Springsteen

Skrevet

"Everybody's got a hungry heart" av Bruce Springsteen

Hei,

"Reason to live" med Kiss.

Gjest saga blott
Skrevet

''Nå fryser jeg og svetter samtidig. Og er kvalm og tror jeg spyr snart. Er dette vanlig reaksjon?''

Det er vanlig ved angst.

Skrevet

''Nå fryser jeg og svetter samtidig. Og er kvalm og tror jeg spyr snart. Er dette vanlig reaksjon?''

Det er vanlig ved angst.

Hvorfor er det vanlig ved angst. ? Det er spørsmålet. Hva er middelet?

Gjest saga blott
Skrevet

Hvorfor er det vanlig ved angst. ? Det er spørsmålet. Hva er middelet?

Middelet mot angst?

Må være benzo det, men noen sier SSRI hjelper og. Ellers høre musikk og slappe av, men ikke lett det når du er full i angst. Angst er noe dritt!

Skrevet

Middelet mot angst?

Må være benzo det, men noen sier SSRI hjelper og. Ellers høre musikk og slappe av, men ikke lett det når du er full i angst. Angst er noe dritt!

Angst er vel det jævligste en kan ha...

Gjest saga blott
Skrevet

Angst er vel det jævligste en kan ha...

Det er sant!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...