Gå til innhold

Parkeringsvarmer i garasje?

Anbefalte innlegg

Gjest disco line

Har kjøpt meg ny bil med parkeringsvarmer(diesel) og lurer på om det er noen forholdsregler man bør ta når det kommer til garasjeparkering. Jeg bor i et borettslag med felles garasjerekke og lurer på om en slik parkeringsvarmer avgir mye utslipp. Ønsker ikke å "gasse" ihjel meg eller naboer når jeg henter bilen om morgenen ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387996-parkeringsvarmer-i-garasje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest disco line

Du bør ha god lufting sies det her. Vi bruker dieselvarmere på våre biler, men da er garasjen uisolert og portene åpne. Han ville ikke brukt den i lukket og isolert garasje, da er heller ikke behovet så stort menes det her.

Garasjen er uten isolasjon, men det er en port på den da(med ca 5 cm åpning i bunnen). Ellers er det lufting i toppen inn mot naboene. Vet du om det blir mye utslipp fra varmeren når den står på, Lillemus?

Garasjen er uten isolasjon, men det er en port på den da(med ca 5 cm åpning i bunnen). Ellers er det lufting i toppen inn mot naboene. Vet du om det blir mye utslipp fra varmeren når den står på, Lillemus?

Det blir litt eksos sier kjæresten her så du kan risikere å røyklegge garasjen om du har porten lukket. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...