Gå til innhold

Halsen!

Gjest Randomguy

Anbefalte innlegg

Gjest Randomguy
Skrevet

Hallo, femten år gammel gutt her! De siste fem dagene har jeg hatt skikkelig ekkelt med halsen og pusten. Jeg ble ganske svimmel da jeg kjørte buss, også kjørte den i en dump også fikk jeg sånn ekkel følelse, kjentes ut som at halsen ble lam, også ble den helt tørr - ekkelt å svelge, den kjentes trang ut. Det ble deretter vanskelig å puste osv. Også får jeg ikke rapet så mye, får ikke ut så mye luft. Kjennes ut som det er tett, blir ganske svimmel av det og det føles ekkelt. Hva kan dette være? Har hatt sånn angst ting før, men liksom - det skjedde tilfeldig. Så begynte jeg å tenke på det å blablabla, også skjedde det bare fler og fler ganger. Altså, når jeg sier svimmel så mener jeg ustødig/flimrer for øynene. En bitte liten lyd, er høy på en måte. Også når jeg spiser potetgull f.eks, så kjennes det ut som at det henger fast i nedre del av halsen, også kan jeg gulpe det opp - men jeg bare svelger det ned igjen. Det er veldig ubehagelig, vet du hva dette kan være? Er ikke allergisk mot noe, som jeg vet om. Tok blodprøver, blodsukker og alt sånne prøver for to uker siden, alt var normalt - samme med hjerte/lunger. Så jeg vet da farsken. Ett eller annet må det jo være, jeg er på legen så ofte at jeg blir flau. Så vel, jeg vurderer å ta opp dette med dere før jeg eventuelt går til legen. "En gang er bedre enn en gang for lite" jajaja, men liksom - har du noen forslag til hva det kan være? Kort oppsumert; ekkelt i halsen, føles trangt, ekkelt å puste, gulper, får ikke ut mye luft (rap), vanskelig å svelge, får ikke til å hoste. Må liksom ta i skikkelig for å få hostet, samme med å svelge (ikke alltid, har dette så si heletiden siden den første dagen da jeg fikk det). Jeg tenker litt på det siden første gangen, men uansett - plutselig skjedde det i dag også. Har tatt det opp med foreldrene mine, men de sier "Bare ikke tenk på det, det går nok bra. Et eller annet er det heletiden" siden jeg har jo vært så mye hos legen pg. pusten, hjerte, svimmelhet osv. Skal på en sjekk om en måned eller et par uker. Men hva kan det være? noen eksempler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...