Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt på 28 år, som har vært/er psykisk syk, savner en kjæreste. Dette plager han hver dag, han føler seg unormal, da han aldri har hatt noen. Han blir veldig lei seg for dette, og føler at nå er det forsent å gjøre forsøk på å få seg en kjæreste.Han har dårlig selvbilde. Han prøver nå å "ta tak " i livet sitt, men vet ikke riktig hvordan. Han har heller ikke hatt jobb noen gang, Hva/hvem kan hjelpe ham?

Skrevet

Høres ut som om han kunne hatt nytte av samtaler med en psykolog. Vet du om han mottar behandling i dag? Om ikke så er første steget en tur til fastlegen og en henvisning til videre utredning/samtaler med en spesialist. :o)

Skrevet

Psykiatrien/psykisk helsevern kan hjelpe han. Får han skikk på livet sitt og synet på seg selv, kommer damene også.

http://www.dagbladet.no/2013/01/25/tema/klikk/helse/samliv/sjekking/25436302/

Jeg leste den der, og nå har jeg mest en liten ting å kommentere, men det finnes jo ikke noe mer sexy enn menn med briller. Og skjegg kan også være veldig flott. Så hvorfor i alle dager tips om å fjerne det? Jeg er dame, og har forøvrig kjæreste, så det har jo ikke så mye å si for meg, men jeg er sikker på at det finnes flere damer også som ville synes det slett ikke var noe lurt at menn byttet ut brillene med linser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...