Kisses Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har en del ganger nå opplevd å våkne også er det tanker som er utenfor meg selv som sier at jeg bør ta livet mitt. Tilstanden er veldig ekkel, og det er som om jeg må kjempe for å få bort tankene. Dette skjedde i natt også. 0 Siter
Kisses Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Skrevet 26. januar 2013 Glemte spørsmålet: Hva kan dette være? 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Kan det være noe grensepsykotisk? Du "hører" eller "får inn" tanker som ikke er dine? 0 Siter
Kisses Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Skrevet 26. januar 2013 Vet ikke jeg. Men det føltes som stemmer fra en stor gruppe, som forventet/ønsket at jeg skulle ta livet mitt. Turte ikke å ringe noen om det i natt heller for da hadde det bare blitt masse styr. 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 Vet ikke jeg. Men det føltes som stemmer fra en stor gruppe, som forventet/ønsket at jeg skulle ta livet mitt. Turte ikke å ringe noen om det i natt heller for da hadde det bare blitt masse styr. Ikke hør på dem. Hvis du har ap kan du ta det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.