Gå til innhold

NHD-andre. Kjenner på symptomer hele tia

Anbefalte innlegg

Gjest saltvann
Skrevet

Er ei kvinne med bipolar lidelse. Jeg fungerer ok med medisin men har et problem. Jeg kjenner på symptomer på fysisk sykdom hele tia og tenker alltid det værste om det. Periodevis kjenner jeg på mye stikking og verk i hjertet. Andre ganger på stikking i eggstokken. Nå sitter jeg hele tia og kjenner etter på smerter i hodet.. Og da kommer det jo.. Eller kanskje jeg i virkeligheten er alvorlig syk?

Jeg tør ikke gå til lege for da kan han kanskje oppdage noe alvorlig.. Disse fysisike plagene jeg har jeg ikke hver dag ihverfall ikke av samme slag hjerte/hode osv..

Hjerte problemene gikk over etter noen uker/mnd nå er det noe annet som står i fokus.. Help..?

Skrevet

Jeg tror alle kan kjenne slike smerter innimellom, det er ganske så naturlig. Dessuten debuterer kreft og andre alvorlige sykdommer sjelden med smerter.

Gjest saltvann
Skrevet

Jeg tror alle kan kjenne slike smerter innimellom, det er ganske så naturlig. Dessuten debuterer kreft og andre alvorlige sykdommer sjelden med smerter.

Nå ble jeg ennå mer redd.. Kanskje jeg har kreft (andre steder) uten å vite om det siden det vanligvis ikke debuterer med smerte..:-((

Gjest sangsol
Skrevet

Høres slitsomt ut å kjenne etter symptomer.

Jeg tenker motsatt: at dersom det er noe galt, så vil jeg ikke nøle. Dvs smerte/ubehaget vedvarer og er så ekkelt at det ikke går ann å overse. Litt vondt her og der, som kommer og går, bryr jeg meg ikke om.

Jeg kjenner IKKE etter om det er vondt noen steder.

Skrevet

Nå ble jeg ennå mer redd.. Kanskje jeg har kreft (andre steder) uten å vite om det siden det vanligvis ikke debuterer med smerte..:-((

Javel? Noenting i livet kan man aldri bli sikker på. Det er noe de fleste av oss må leve med.

Skrevet

Slik hadde jeg det også i noen år, spesiellt hjertebank og følelsen av "støt". I dag har jeg hatt stikkene smerter på ene siden av magen, men jeg har funnet ut med årene at det er ganske normalt :-) Jeg slappet også mer av etter å ha lest opp og ned i mente om hjertesykdommer. Det viser seg at de fleste er til å leve med faktisk ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...