Gå til innhold

NHD-Kan man gå med kreft i 1 år eller mer?

Anbefalte innlegg

Gjest saltvann
Skrevet

Kan man gå med uoppdaget kreft i 1 år eller mer uten å føle seg syk eller ha andre alvorlige psymptomer?

Skrevet

:-(

Er det "vanlig"?

Mange former for kreft. Noen vokser raskt, andre sent.

Gjest saga blott
Skrevet

En kan bli gal av å tenke på sånt, tenker på det selv. Prøver å skyve det bort.

Gjest Døden er ikke alltid fæl
Skrevet

Beklager! Det kan såre mange, men personlig hadde jeg blitt glad for å dødelig kreft. Jeg er sliten av livet, og å dø av kreft hadde vært en lett vei ut, uten å bli dømt.

Skrevet

Beklager! Det kan såre mange, men personlig hadde jeg blitt glad for å dødelig kreft. Jeg er sliten av livet, og å dø av kreft hadde vært en lett vei ut, uten å bli dømt.

Sånn tenker jeg også, når jeg er veldig deprimert. Ikke helt frisk tanke da.

Gjest Hulderen
Skrevet

En lett vei ut?

Nå provoserte du veldig. Har du sett noen dø av kreft? Sett dem visne hen, bli fulle av smerter og pines? Ingen enkel død, det skal være sikkert!

Skrevet

Jeg hadde også slike tanker under min depresjon...

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Du tror at å dø av kreft er "den enkle veien ut?" Beklager å måtte skuffe deg, men en mer smertefull død skal du vel lete lenge etter...

Skrevet

Du tror at å dø av kreft er "den enkle veien ut?" Beklager å måtte skuffe deg, men en mer smertefull død skal du vel lete lenge etter...

Jeg håper og tror jeg hadde fått morfinpumpe hvis jeg lå for døden med kreft, og fryktelige smerter.

Skrevet

Lett? Jeg har sett flere av mine familiemedlemmer dø av kreft og jeg skal love deg at lett og smertefritt har det definitivt ikke vært.

Men det er mulig du synes det høres forlokkende ut å ha mye smerter, sakte avkreftes mer og mer, bli som et levende skjelett og ikke orke å gjøre noe annet enn å ligge i en seng, få smertestillende mot de verste smertene og kanskje bruke flere år på å dø?

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg håper og tror jeg hadde fått morfinpumpe hvis jeg lå for døden med kreft, og fryktelige smerter.

De døende får ikke bestemme hvilken smertelindring de skal få. Ikke er det mulig å fjerne all smerte heller.

Skrevet

Ta deg en tur på radiumhospitalet, se og føl på hva de alvorlig syke og døende går igjennom.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det kan man. Jeg mener å ha lest at ca 50% av menn dør _med_ prostatakreft uten at de har hatt symptomer.

Legg merke til "dør med" ikke "dør av".

Gjest saltvann
Skrevet

Ja, det kan man. Jeg mener å ha lest at ca 50% av menn dør _med_ prostatakreft uten at de har hatt symptomer.

Legg merke til "dør med" ikke "dør av".

Er det sannsynlig at man kan gå med kreft-svulst i hodet i år uten farlige symptomer?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Er det sannsynlig at man kan gå med kreft-svulst i hodet i år uten farlige symptomer?

Nei, det er helt usannsynlig.

Skrevet

Ta deg en tur på radiumhospitalet, se og føl på hva de alvorlig syke og døende går igjennom.

Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri?

Gjest Les, lær og lev!
Skrevet

Du bør ta deg et studieopphold i denne bloggen: www.idetsykehjrnet.blogspot.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...