Gå til innhold

NHD-Kan man gå med kreft i 1 år eller mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri?

Når smertene blir store nok opplever man ingen rus av morfin. Det er nok mange kreftsyke som hadde gjort mye for å få forlenget livet sitt. Ikke alle blir smertefrie heller, ikke noe å lengte etter akkurat.

Skrevet

Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri?

''Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri?''

Jeg blir skikkelig provosert av deg! Du skulle selv fått oppleve å sitte ved kreft-dødsleiet til den ene etter den andre av dine nærmeste familiemedlemmer, slik min far har gjort, så du skulle fått se hvor grusomt det er! Det er ingen verdens ting som er deilig ved å svinner smertefullt hen og ende opp som et dopet skjellett oppspist av den f**** kreften! Din dust.

Skrevet

''Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri?''

Jeg blir skikkelig provosert av deg! Du skulle selv fått oppleve å sitte ved kreft-dødsleiet til den ene etter den andre av dine nærmeste familiemedlemmer, slik min far har gjort, så du skulle fått se hvor grusomt det er! Det er ingen verdens ting som er deilig ved å svinner smertefullt hen og ende opp som et dopet skjellett oppspist av den f**** kreften! Din dust.

Tiltredes.

Skrevet

Du er kjip.

Og nei - man blir ikke nødvendigvis smertefri, tross både morfinpumpe og andre medisiner.

Skrevet

Du er kjip.

Og nei - man blir ikke nødvendigvis smertefri, tross både morfinpumpe og andre medisiner.

''Du er kjip.''

Kjip? Du er alt for snill flyfly. Jeg skal ikke si hva jeg hadde lyst til å kalle vedkommende, da hadde innlegget blitt slettet før det rakk å komme på skjermen...

Skrevet

Det varierer hvor smertefri man blir. De fleste må avveie ganske grusomme smerter og ha klarhet nok til å si adjø til sine nærmeste eller mindre smerter og ingen klarhet.

Jeg forstår du snakker ut av ignoranse, men det er vondt for mange å høre ordene dine, med tanke på de vi har sett i den situasjonen du ønsker deg.

Gjest Døden er ikke alltid fæl
Skrevet

Unnskyld! Du beskriver godt den lidelse og smerte det er å se sine kjære tape for kreften. Jeg har aldri mistet noen til kreften, og jeg forstår at det er sårende at jeg tar så lett på en slik grusom sykdom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...