Gjest geneva Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri? Når smertene blir store nok opplever man ingen rus av morfin. Det er nok mange kreftsyke som hadde gjort mye for å få forlenget livet sitt. Ikke alle blir smertefrie heller, ikke noe å lengte etter akkurat. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri? ''Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri?'' Jeg blir skikkelig provosert av deg! Du skulle selv fått oppleve å sitte ved kreft-dødsleiet til den ene etter den andre av dine nærmeste familiemedlemmer, slik min far har gjort, så du skulle fått se hvor grusomt det er! Det er ingen verdens ting som er deilig ved å svinner smertefullt hen og ende opp som et dopet skjellett oppspist av den f**** kreften! Din dust. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 ''Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri?'' Jeg blir skikkelig provosert av deg! Du skulle selv fått oppleve å sitte ved kreft-dødsleiet til den ene etter den andre av dine nærmeste familiemedlemmer, slik min far har gjort, så du skulle fått se hvor grusomt det er! Det er ingen verdens ting som er deilig ved å svinner smertefullt hen og ende opp som et dopet skjellett oppspist av den f**** kreften! Din dust. Tiltredes. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri? Du er kjip. Og nei - man blir ikke nødvendigvis smertefri, tross både morfinpumpe og andre medisiner. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Du er kjip. Og nei - man blir ikke nødvendigvis smertefri, tross både morfinpumpe og andre medisiner. ''Du er kjip.'' Kjip? Du er alt for snill flyfly. Jeg skal ikke si hva jeg hadde lyst til å kalle vedkommende, da hadde innlegget blitt slettet før det rakk å komme på skjermen... 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri? ''Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri?'' Det varierer hvor smertefri man blir. De fleste må avveie ganske grusomme smerter og ha klarhet nok til å si adjø til sine nærmeste eller mindre smerter og ingen klarhet. Jeg forstår du snakker ut av ignoranse, men det er vondt for mange å høre ordene dine, med tanke på de vi har sett i den situasjonen du ønsker deg. 0 Siter
Gjest Døden er ikke alltid fæl Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 ''Får de ikke morfinpumpe da? Må være deilig å være rusa når det er nærme slutten, men blir man smertefri?'' Jeg blir skikkelig provosert av deg! Du skulle selv fått oppleve å sitte ved kreft-dødsleiet til den ene etter den andre av dine nærmeste familiemedlemmer, slik min far har gjort, så du skulle fått se hvor grusomt det er! Det er ingen verdens ting som er deilig ved å svinner smertefullt hen og ende opp som et dopet skjellett oppspist av den f**** kreften! Din dust. Unnskyld! Du beskriver godt den lidelse og smerte det er å se sine kjære tape for kreften. Jeg har aldri mistet noen til kreften, og jeg forstår at det er sårende at jeg tar så lett på en slik grusom sykdom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.