Gå til innhold

Hotellanbefaling sentralt i London

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Berette

http://www.booking.com/hotel/gb/grand-plaza-serviced-apartments-ex-somerset-bayswater.en-gb.html?aid=357019;label=gog235jc-hotel-en-gb-hydeNparkNexecutiveNapartments-nobrand-no-com;sid=fddadc8042dcef911d493f95f58ced3e;dcid=1

Dette var vi veldig fornøyd med. Noen få t-banestop fra Oxford street. Rolig og hyggelig strøk. Noen restauranter og butikker i nærheten. Kan ellers anbafale Tickets sine anbefalte hoteller uansett hvor man reiser. De har alltid vært bra synes jeg.

Annonse

Når vi er i England (ganske så ofte) så bor vi alltid på premierinn.com. Jeg skal selv på shoppingtur med tenåringen i februar, da skal vi bo i Kensington (Olympia). Sengene er veldig gode på denne kjeden, av erfaring ofte dårlig i England. Kensington er et par stopp utenfor Oxford street, men vi foretrekker å shoppe andre steder enn der. Kensington er et bra strøk, og godt utgangspunkt hvis man vil spasere litt også. Ikke langt fra Hyde Park, og også gangavstand til Notting Hill hvis man ikke vil ta banen overalt. God tur til London!

Gjest London - shopping

Når vi er i England (ganske så ofte) så bor vi alltid på premierinn.com. Jeg skal selv på shoppingtur med tenåringen i februar, da skal vi bo i Kensington (Olympia). Sengene er veldig gode på denne kjeden, av erfaring ofte dårlig i England. Kensington er et par stopp utenfor Oxford street, men vi foretrekker å shoppe andre steder enn der. Kensington er et bra strøk, og godt utgangspunkt hvis man vil spasere litt også. Ikke langt fra Hyde Park, og også gangavstand til Notting Hill hvis man ikke vil ta banen overalt. God tur til London!

Takk for tips.

Høres ut som du er erfaren Londonfarer :) Hvor er det lurt å shoppe, rimelig? Tenker ikke nødvendigvis merkevarer.

Vi bodde på et ikke så billig hotell som var på tilbud til halv pris i høstferien i fjor. Veldig fornøyd med det.

no.hotels.com/ho193608/hotel-russell-london-storbritannia/

Vi shoppet ikke noe særlig. Hyde Park (kjempegøy med alle ekornene og fuglene). Science museum, Madame Tussauds og på musical.

Høydepunktet for barna var faktisk undergrunnen. De fant det veldig underholdende å finne ut av systemet, og så bruke den kunnskapen på togturene våre.

Bodd på PI County Hall? Hvis ikke anbefales det :)

Bra kjede, ja, vi har ikke bodd på andre hoteller i England på maaange år. Månehotell, som tenåringen min døpte kjeden for minst ti år siden.

Takk for tips.

Høres ut som du er erfaren Londonfarer :) Hvor er det lurt å shoppe, rimelig? Tenker ikke nødvendigvis merkevarer.

VI handler lite dyre merkevarer, vil heller komme hjem med full koffert ;) Jeg liker Primark, som finnes på Oxford street (ha god tid alltid myyyye folk), men som også finnes rundt om i London. Sjekk store locator på primark.com. Sportstøy/sko er bra på Lillywhites. Maange etasjer på Piccadilly circus. Jeg handler apotekvarer og lignende på boots. Ellers er det som oftest billigere jo lenger bort fra Oxford street du kommer, men kjedene har jo de samme prisene uansett.

VI handler lite dyre merkevarer, vil heller komme hjem med full koffert ;) Jeg liker Primark, som finnes på Oxford street (ha god tid alltid myyyye folk), men som også finnes rundt om i London. Sjekk store locator på primark.com. Sportstøy/sko er bra på Lillywhites. Maange etasjer på Piccadilly circus. Jeg handler apotekvarer og lignende på boots. Ellers er det som oftest billigere jo lenger bort fra Oxford street du kommer, men kjedene har jo de samme prisene uansett.

''eg liker Primark, som finnes på Oxford street (ha god tid alltid myyyye folk), men som også finnes rundt om i London.''

Der har jeg vært en gang og aldri mer! For et kaos! Og kvaliteten på mye av det de solgte var virkelig så som så... Noe var helt greit, annet var bare dritt. Og man kan ikke prøve noe der - med mindre man vil stå en time i kø først - og jeg kødder ikke! Køene til prøverommene strakte seg jo laaaangt gjennom butikken!

Annonse

mrs_knowitall

''eg liker Primark, som finnes på Oxford street (ha god tid alltid myyyye folk), men som også finnes rundt om i London.''

Der har jeg vært en gang og aldri mer! For et kaos! Og kvaliteten på mye av det de solgte var virkelig så som så... Noe var helt greit, annet var bare dritt. Og man kan ikke prøve noe der - med mindre man vil stå en time i kø først - og jeg kødder ikke! Køene til prøverommene strakte seg jo laaaangt gjennom butikken!

Enig. Hater Primark. Skal a l d r i inn i den butikken igjen. Men tenåringsjentene mine eeeeeeeelsker den. *grøss*

Høres ut som om du har vært på Primark ja ;) Jeg har langt erfaring med å handle der, så har lært meg etterhvert hvilke størrelser jeg må ha. Kvaliteten hører jeg mange klage over. Det er jo helt klart ikke tipp topp når man betaler 80 kr for en jeans, men jeg har disse klærne like lenge som jeg har klær fra andre kjeder.

Høres ut som om du har vært på Primark ja ;) Jeg har langt erfaring med å handle der, så har lært meg etterhvert hvilke størrelser jeg må ha. Kvaliteten hører jeg mange klage over. Det er jo helt klart ikke tipp topp når man betaler 80 kr for en jeans, men jeg har disse klærne like lenge som jeg har klær fra andre kjeder.

''Kvaliteten hører jeg mange klage over.''

Jeg kjøpte bl.a. en pysj og en kjole som er i fin kvalitet, men også et par tights og en genser og de er av høyst dårlig kvalitet...

Gjest London - shopping

Hvordan er størrelsene der, er det typ Small, medium, large, lik våre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...