Gå til innhold

underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er en gutt på 19, som har litt intimt spørsmål og komme med.. jeg får veldig for fuktig boxer den blir ikke synlig våt men blir ganske futig på dag tid, lukter litt urin av det syntes jeg da ingen jeg kjenner har merket det,,, men ofte om nettene så kan jeg våken med synlig våt boxer det hender også da at det er våt på senge tøyet mitt hved underlivet,, hva kan det komme av ,, hvert plaget med dette i veldig mange år men aldri turt å si det til noen

Skrevet

Det du opplever om natten er våte drømmer. Du får utløsning mens du sover. Det starter gjerne i begynnelsen av puberteten og avtar etterhvert som menn blir eldre. Det er helt normalt. Ikke noe å bekymre seg for.

Skrevet

Det kan være att du svetter grunnet livlige drømmer. Eller det kan være våte drømmer, men det husker man jo somregel.

Skrevet

Det kan være att du svetter grunnet livlige drømmer. Eller det kan være våte drømmer, men det husker man jo somregel.

Nei, våte drømmer trenger man ikke huske. Jeg syns det er synd det læres bort så lite på skolene at jenter og gutter skal være usikre på hva som skjer med kroppen deres.

Emmil våkner med våt flekk i sengen. Det er utløsning. Ikke svette. Det han dog bør gjøre er å "riste" litt bedre av penis når han tisser, slik at han slipper så fuktig truse på dagen. Ofte er det greit å dra forhuden framover samtidig med at man klemmer for å få ut de siste dråpene som ellers lekker ut i boxeren.

Gjest Holicostisk
Skrevet

Urinlekkasje om natten kan skyldes angst om dagen.

Skrevet

Urinlekkasje om natten kan skyldes angst om dagen.

Ikke gjør noe så helt naturlig som våte drømmer om til urinlekkasasje. Lekker man urin er det en diger våt flekk i sengen og boxeren er dyvåt. Her er det snakk om litt. Det er sædavgang. Helt naturlig.

Skrevet

Nei, våte drømmer trenger man ikke huske. Jeg syns det er synd det læres bort så lite på skolene at jenter og gutter skal være usikre på hva som skjer med kroppen deres.

Emmil våkner med våt flekk i sengen. Det er utløsning. Ikke svette. Det han dog bør gjøre er å "riste" litt bedre av penis når han tisser, slik at han slipper så fuktig truse på dagen. Ofte er det greit å dra forhuden framover samtidig med at man klemmer for å få ut de siste dråpene som ellers lekker ut i boxeren.

Vel jeg har iallefall alltid husket de våte drømmer jeg har hatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...