Gå til innhold

Kjøper du mobil kontant eller på avbetaling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøper alltid med abbonnement. Betaler 1,- for den. For abb. må jeg uansett ha - abb. hadde selvsagt blitt litt billigere i mnd om jeg kjøpte den kontant, men jeg ser på det som avbetaling.

Jeg kjøpte meg nylig Iphone 5, betalte 1,- for den og 569,- i mnd. Da har jeg 400 eller 600 ringeminutter, sms og mb data å bruke inkl i den prisen.

Gjest Telefonen

Jeg kjøper alltid med abbonnement. Betaler 1,- for den. For abb. må jeg uansett ha - abb. hadde selvsagt blitt litt billigere i mnd om jeg kjøpte den kontant, men jeg ser på det som avbetaling.

Jeg kjøpte meg nylig Iphone 5, betalte 1,- for den og 569,- i mnd. Da har jeg 400 eller 600 ringeminutter, sms og mb data å bruke inkl i den prisen.

Skjønner det er fristende, men er veldig fornøyd med One Call, med 1GB i måneden til 199,- kroner pr mnd. Så vil helst kjøpe uten binding.

Skjønner det er fristende, men er veldig fornøyd med One Call, med 1GB i måneden til 199,- kroner pr mnd. Så vil helst kjøpe uten binding.

Jeg tror faktisk du kan kjøpe telefon med onecall også. Jeg sjekket flere steder. Da kjøper du telefonen et annet sted enn hos onecall (for de selger ikke mobiler om jeg ikke husker feil) og så får du med onecall.

Gjest Telefonen

Jeg tror faktisk du kan kjøpe telefon med onecall også. Jeg sjekket flere steder. Da kjøper du telefonen et annet sted enn hos onecall (for de selger ikke mobiler om jeg ikke husker feil) og så får du med onecall.

One Call selger telefoner på avbetaling ja, men prisen er høy der. For en Nokia 800 tar de rundt 3700,- kroner. Det er ran!

Annonse

Jeg lar det abonnemntet jeg har fortsette og kjøper rimelige telefoner uten binding. Enkelt og greit. Telefonen blir jo gammel og moden for utskifting etter 2-3-4 år uansett om den koster noen hundrelapper eller mange tusen. Den jeg har nå kostet vel rundt 1500,-, LG Optimus 500, kjempefornøyd med den.

Hei,

300 i mnd + virker lite, men det er mye viss du ikke har de. Si 350 kr i 12 mnd så har du "svidd" av 4200 kr på 1 år.

Selv kjøper jeg kontant på Claes Ohlson, 350 kr for hele telefonen og uten binding.

Rett nok uten kamera og internett, men det er det bare greit å sleppe. Har det jo på "andre måter" likevel.

Europris har også billige telefoner uten binding.

Slipper å stresse med fare for tyveri og telefonen gjør jobben den..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...