Gjest Theaaa Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Hei. Før hadde jeg kjempe fin og glatt hud med null kviser. Idag sitter jeg her med sår og mange små kviser. Jeg blir så nedfor og selvtilliten synker pga kvisene. Jeg har prøvd alt fra vichy, basiron og epiduo og mange andre reseptfri produkter. Og disse har jeg brukt over lang tid minst 6 måneder, og har ikke fått resultater. Jeg har ikke sånn kjempe plage sånn alvorlig, men jeg har en del kviser, og jeg har fått mange sår pga det. Jeg trenger virkelig hjelp av dere, hva tror dere vil hjelpe? Jeg har mest kvise kviser og har en del svarte og men de er bare på nesen 0 Siter
Gjest Eks kviser Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Gå til hudlege kanskje? Aberela hjalp meg. 0 Siter
BrightHope Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Hei! Dette kan være en hormonell ubalanse, eller det kan være grunnet kostholdet ditt. Du kan prøve å kutte ut mest mulig salt og sukker noen dager for å se om det forbedrer seg. Hvis ikke, kan du oppsøke hudlege. IKKE klø eller klemme på dem, det er da du kan få arr. Et lite tips: Potetmel funket for meg! Det er noen år siden, men jeg smurte på basiron, og Potetmel på huden. Du kan prøve det, sammen med å kutte ned på salt og sukker. 0 Siter
double Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Finne årsaken først, også kommer løsningen etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.