Gå til innhold

Kviser

Anbefalte innlegg

Skrevet

­Hei. Før hadde jeg kjempe fin og glatt hud med null kviser. Idag sitter jeg her med sår og mange små kviser. Jeg blir så nedfor og selvtilliten synker pga kvisene. Jeg har prøvd alt fra vichy, basiron og epiduo og mange andre reseptfri produkter. Og disse har jeg brukt over lang tid minst 6 måneder, og har ikke fått resultater. Jeg har ikke sånn kjempe plage sånn alvorlig, men jeg har en del kviser, og jeg har fått mange sår pga det. Jeg trenger virkelig hjelp av dere, hva tror dere vil hjelpe? Jeg har mest kvise kviser og har en del svarte og men de er bare på nesen

Gjest Eks kviser
Skrevet

Gå til hudlege kanskje?

Aberela hjalp meg.

Skrevet

Hei!

Dette kan være en hormonell ubalanse, eller det kan være grunnet kostholdet ditt.

Du kan prøve å kutte ut mest mulig salt og sukker noen dager for å se om det forbedrer seg. Hvis ikke, kan du oppsøke hudlege.

IKKE klø eller klemme på dem, det er da du kan få arr.

Et lite tips: Potetmel funket for meg! Det er noen år siden, men jeg smurte på basiron, og Potetmel på huden. Du kan prøve det, sammen med å kutte ned på salt og sukker.

Skrevet

Finne årsaken først, også kommer løsningen etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...