Gjest har herr beinlaus vært på fære? Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Noen synske der ute? I går før jeg gikk og la meg, satt jeg og sms'et med en dame jeg kjenner, så la jeg fra meg mobilen på salongbordet i stuen - jeg trodde i alle fall jeg gjorde det. Gikk på loftet og la meg. I dag tidlig fant jeg ikke mobilen noe sted! Har lett på soverommet, i senga og... og på badet, kjøkkenet, stua... 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Mellom putene i sofaen. Så flink du er, jeg fant den - men før jeg så meldingen din :-) Så der i stad nemlig, men gravde nok ikke dypt nok, den lå mellom puten og ned i kanten om du skjønner, ganske dypt.... var der jeg satt i går, så har nok glidd ned :-) 0 Siter
Gjest Marlena9999 Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Så flink du er, jeg fant den - men før jeg så meldingen din :-) Så der i stad nemlig, men gravde nok ikke dypt nok, den lå mellom puten og ned i kanten om du skjønner, ganske dypt.... var der jeg satt i går, så har nok glidd ned :-) Oooh....den har flyttet seg fra salongbordet til sofaen om natten. SPOOKY! :-) Åndenes Makt, ja takk. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Oooh....den har flyttet seg fra salongbordet til sofaen om natten. SPOOKY! :-) Åndenes Makt, ja takk. Ja, det var nok en ånd som drev gjøn med meg. Det rare er at jeg faktisk drømte om noe overnaturlig denne natta.... Jeg var ikke hjemme, men i et gammelt stort hus? Og jeg lå i en seng og åndene gjorde at fjærmadrassen var helt forferdelig å ligge på og jeg følte det var ånder overalt... uff.... Heldigvis bare en drøm :-) Jeg spurte om mannen min hadde snoket på mobilen da, men det hadde han ikke (yeah right).... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.