Gå til innhold

Mobilen er utladet og jeg finner den ikke

Gjest har herr beinlaus vært på fære?

Anbefalte innlegg

Gjest har herr beinlaus vært på fære?
Skrevet

Noen synske der ute? :D

I går før jeg gikk og la meg, satt jeg og sms'et med en dame jeg kjenner,

så la jeg fra meg mobilen på salongbordet i stuen -

jeg trodde i alle fall jeg gjorde det. Gikk på loftet og la meg.

I dag tidlig fant jeg ikke mobilen noe sted!

Har lett på soverommet, i senga og... og på badet, kjøkkenet, stua...

Gjest trådstarter
Skrevet

Mellom putene i sofaen.

Så flink du er, jeg fant den - men før jeg så meldingen din :-) Så der i stad nemlig, men gravde nok ikke dypt nok, den lå mellom puten og ned i kanten om du skjønner, ganske dypt.... var der jeg satt i går, så har nok glidd ned :-)

Gjest Marlena9999
Skrevet

Så flink du er, jeg fant den - men før jeg så meldingen din :-) Så der i stad nemlig, men gravde nok ikke dypt nok, den lå mellom puten og ned i kanten om du skjønner, ganske dypt.... var der jeg satt i går, så har nok glidd ned :-)

Oooh....den har flyttet seg fra salongbordet til sofaen om natten. SPOOKY! :-) Åndenes Makt, ja takk.

Gjest trådstarter
Skrevet

Oooh....den har flyttet seg fra salongbordet til sofaen om natten. SPOOKY! :-) Åndenes Makt, ja takk.

Ja, det var nok en ånd som drev gjøn med meg.

Det rare er at jeg faktisk drømte om noe overnaturlig denne natta....

Jeg var ikke hjemme, men i et gammelt stort hus?

Og jeg lå i en seng og åndene gjorde at fjærmadrassen var helt forferdelig å ligge på og jeg følte det var ånder overalt... uff....

Heldigvis bare en drøm :-)

Jeg spurte om mannen min hadde snoket på mobilen da, men det hadde han ikke (yeah right)....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...