Gå til innhold

Krystallsyken

Gjest det går rundt....

Anbefalte innlegg

Gjest det går rundt....
Skrevet

Er det vits i å gå til lege hvis man mistenker at man har dette?

Skrevet

Ja, det synes jeg er nødvendig. De finnes mange forskjellige årsaker til svimmelhet.

Skrevet

Ja, det burde du. Krystallsyken kan behandles (et slags grep eller hodebevegelse). Det fins også mange andre ting som kan forårsake svimmelhet.

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Selvfølgelig går du til legen, ikke minst fordi svimmelhet kan ha andre, og mer alvorlige årsaker. Dessuten er det mulig å få behandling...

Gjest det går rundt....
Skrevet

Jeg hadde heller gått til kiropraktor.

Nei takk.

Gjest det går rundt....
Skrevet

Selvfølgelig går du til legen, ikke minst fordi svimmelhet kan ha andre, og mer alvorlige årsaker. Dessuten er det mulig å få behandling...

Ok. Får bestille meg en time.

Skrevet

Jeg har hatt dette i snart 5 år, de første 3 mnd levde jeg som at jeg satt på en karusell 24t i døgnet, var sykemdlt hele denne tiden for jeg var jo helt ubrukelig. Jeg ble behandlet av legen med disse nakke/hodeøvelsene men dette hjalp ikke mye. Jeg fikk tilslutt hjelp av en rekleksolog, og dette fikk meg på bena igjen. Jeg råder deg til å prøve dette. Jeg er mer eller mindre kvitt svimmelheten men den kommer tilbake ved stress og slike ting, Går fortsatt til refleksologn ca 1 gang i mnd. Lykke til

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Jeg har hatt dette i snart 5 år, de første 3 mnd levde jeg som at jeg satt på en karusell 24t i døgnet, var sykemdlt hele denne tiden for jeg var jo helt ubrukelig. Jeg ble behandlet av legen med disse nakke/hodeøvelsene men dette hjalp ikke mye. Jeg fikk tilslutt hjelp av en rekleksolog, og dette fikk meg på bena igjen. Jeg råder deg til å prøve dette. Jeg er mer eller mindre kvitt svimmelheten men den kommer tilbake ved stress og slike ting, Går fortsatt til refleksologn ca 1 gang i mnd. Lykke til

Skriv til trådstarter, så er muligheten større for at h*n ikke overser svaret...

Gjest det går rundt....
Skrevet

5 år??? Hjelpes!

Skrevet

Jeg ble sendt til øre-nese-halslege, men han kunne ikke gjøre noen ting og jeg var plaget av det i 3/4 år. Innimellom kan jeg få et par tilbakefall som går fort over.

Skrevet

5 år??? Hjelpes!

Ja 5år er lenge, men noen blir aldrig kvitt det og jeg er nok i den kategorien..men prøv refleksolog..

Gjest det går rundt....
Skrevet

Ja 5år er lenge, men noen blir aldrig kvitt det og jeg er nok i den kategorien..men prøv refleksolog..

Prøver nok lege.

Skrevet

Ja det syns jeg du skal gjøre -det er et lite helvete. Så prøv å få komme til en fysioterapeut el. og få han til å ta/vise deg Epleys manøver, så kanskje du blir kvitt det fort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...