Gjest det går rundt.... Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Er det vits i å gå til lege hvis man mistenker at man har dette? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 http://www.klinikk5.no/?Mode=Meny&HovedMenyId=4&UnderMenyId1=161&ThisMenyId=161 0 Siter
double Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Ja, det synes jeg er nødvendig. De finnes mange forskjellige årsaker til svimmelhet. 0 Siter
Mirabell Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Ja, det burde du. Krystallsyken kan behandles (et slags grep eller hodebevegelse). Det fins også mange andre ting som kan forårsake svimmelhet. 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Selvfølgelig går du til legen, ikke minst fordi svimmelhet kan ha andre, og mer alvorlige årsaker. Dessuten er det mulig å få behandling... 0 Siter
Gjest precis Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Jeg hadde heller gått til kiropraktor. 0 Siter
Gjest det går rundt.... Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Jeg hadde heller gått til kiropraktor. Nei takk. 0 Siter
Gjest det går rundt.... Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Selvfølgelig går du til legen, ikke minst fordi svimmelhet kan ha andre, og mer alvorlige årsaker. Dessuten er det mulig å få behandling... Ok. Får bestille meg en time. 0 Siter
ronja05 Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Selvfølgelig går du til legen, ikke minst fordi svimmelhet kan ha andre, og mer alvorlige årsaker. Dessuten er det mulig å få behandling... Jeg har hatt dette i snart 5 år, de første 3 mnd levde jeg som at jeg satt på en karusell 24t i døgnet, var sykemdlt hele denne tiden for jeg var jo helt ubrukelig. Jeg ble behandlet av legen med disse nakke/hodeøvelsene men dette hjalp ikke mye. Jeg fikk tilslutt hjelp av en rekleksolog, og dette fikk meg på bena igjen. Jeg råder deg til å prøve dette. Jeg er mer eller mindre kvitt svimmelheten men den kommer tilbake ved stress og slike ting, Går fortsatt til refleksologn ca 1 gang i mnd. Lykke til 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Jeg har hatt dette i snart 5 år, de første 3 mnd levde jeg som at jeg satt på en karusell 24t i døgnet, var sykemdlt hele denne tiden for jeg var jo helt ubrukelig. Jeg ble behandlet av legen med disse nakke/hodeøvelsene men dette hjalp ikke mye. Jeg fikk tilslutt hjelp av en rekleksolog, og dette fikk meg på bena igjen. Jeg råder deg til å prøve dette. Jeg er mer eller mindre kvitt svimmelheten men den kommer tilbake ved stress og slike ting, Går fortsatt til refleksologn ca 1 gang i mnd. Lykke til Skriv til trådstarter, så er muligheten større for at h*n ikke overser svaret... 0 Siter
Gjest det går rundt.... Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Jeg har hatt dette i snart 5 år, de første 3 mnd levde jeg som at jeg satt på en karusell 24t i døgnet, var sykemdlt hele denne tiden for jeg var jo helt ubrukelig. Jeg ble behandlet av legen med disse nakke/hodeøvelsene men dette hjalp ikke mye. Jeg fikk tilslutt hjelp av en rekleksolog, og dette fikk meg på bena igjen. Jeg råder deg til å prøve dette. Jeg er mer eller mindre kvitt svimmelheten men den kommer tilbake ved stress og slike ting, Går fortsatt til refleksologn ca 1 gang i mnd. Lykke til 5 år??? Hjelpes! 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Jeg ble sendt til øre-nese-halslege, men han kunne ikke gjøre noen ting og jeg var plaget av det i 3/4 år. Innimellom kan jeg få et par tilbakefall som går fort over. 0 Siter
ronja05 Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 5 år??? Hjelpes! Ja 5år er lenge, men noen blir aldrig kvitt det og jeg er nok i den kategorien..men prøv refleksolog.. 0 Siter
Gjest det går rundt.... Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Ja 5år er lenge, men noen blir aldrig kvitt det og jeg er nok i den kategorien..men prøv refleksolog.. Prøver nok lege. 0 Siter
flisa Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Ja det syns jeg du skal gjøre -det er et lite helvete. Så prøv å få komme til en fysioterapeut el. og få han til å ta/vise deg Epleys manøver, så kanskje du blir kvitt det fort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.