Gå til innhold

Har det med vilje å gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg fant en løsning, har jo vival :-)

Så nå kan de gjøre hva de vil, jeg gir blaffen! Ikke er jeg redd ånder og stemmer heller, bring it on....

Benzo er verdens beste oppfinnelse.

Godt du har det liggende slik at du kan ta det når det stormer som verst. Skulle gjerne hatt en sobril selv i kveld. Er redd. Tåler veldig lite før jeg blir desperat. Det er akkurat som om jeg har brukt opp den utholdende delen ved meg.

Tror du må bestemme deg for å ta en skikkelig dose ap for å få orden på hodet ditt. Nhd sier det er skadelig for hjernen å gå frem og tilbake på den måten du gjør nå.

Skrevet

Du skulle hatt vival, det fjerner angst. Jeg forstår at jeg trenger ap, bare ikke solian. Vil bytte.

Unnskyld. Jeg trodde du ville slutte helt. Vi får håpe du og behandleren finner frem til et ap som er godt for hele deg.

Gjest saga blott
Skrevet

Godt du har det liggende slik at du kan ta det når det stormer som verst. Skulle gjerne hatt en sobril selv i kveld. Er redd. Tåler veldig lite før jeg blir desperat. Det er akkurat som om jeg har brukt opp den utholdende delen ved meg.

Tror du må bestemme deg for å ta en skikkelig dose ap for å få orden på hodet ditt. Nhd sier det er skadelig for hjernen å gå frem og tilbake på den måten du gjør nå.

Synd du ikke har sobril da, alle som sliter psykisk burde ha benzo til kriser. Forstår ikke hvorfor det er så strengt, hadde jeg kunnet ta det daglig hadde det sikkert holdt med det. Mestrer jo ting bedre da.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det går ikke an, på kort sikt, å bestemme seg for ikke å være redd.

Men detår an å bestemme seg for ikke å la angsten styre seg. Dvs ikke unnvike det en er redd. Etterhvert vil en da ta kontrollen over angsten, og den vil bli mindre.

Gjest saga blott
Skrevet

Nei, det går ikke an, på kort sikt, å bestemme seg for ikke å være redd.

Men detår an å bestemme seg for ikke å la angsten styre seg. Dvs ikke unnvike det en er redd. Etterhvert vil en da ta kontrollen over angsten, og den vil bli mindre.

Problemet er at jeg klarer ikke venne meg til det jeg er redd, det er for skummelt. Men øvelse gjør mester, så det er jo håp :)

Skrevet

Tar jo litt seroquel. Synes det verste er at kroppen slutter å fungere, den bryter sammen på en måte. Det er noe Helvetes dritt.

Den kan jeg signere på. Jeg skal egentlig ikke bære meg mere nå, har veldig god hjelp og oppfølging. Det er egentlig opp til meg om jeg vil ha den. Vil jo helst greie alt på egen hånd, men det går visst ikke. Håper du finner ut av tingene og at livet kan bli lettere for deg.

Skrevet

Problemet er at jeg klarer ikke venne meg til det jeg er redd, det er for skummelt. Men øvelse gjør mester, så det er jo håp :)

Jeg lot meg "falle ned" i angsten i går. Det var ubehagelig, men ikke så farlig som jeg hadde trodd. I dag føler jeg meg litt bedre, men jeg er fremdeles ikke bra.

Ha en fin vinterdag!

Gjest saga blott
Skrevet

Jeg lot meg "falle ned" i angsten i går. Det var ubehagelig, men ikke så farlig som jeg hadde trodd. I dag føler jeg meg litt bedre, men jeg er fremdeles ikke bra.

Ha en fin vinterdag!

Godt du er litt bedre, er noe dritt! Jeg skal ikke ha angst, har jo vival. Har snakka med behandler nå, hun skulle ta det opp i morgen. Så da blir det sikkert zeldox på meg, lurer på hvordan det blir.

Håper du får en bedre dag i dag :)

Gjest saga blott
Skrevet

Den kan jeg signere på. Jeg skal egentlig ikke bære meg mere nå, har veldig god hjelp og oppfølging. Det er egentlig opp til meg om jeg vil ha den. Vil jo helst greie alt på egen hånd, men det går visst ikke. Håper du finner ut av tingene og at livet kan bli lettere for deg.

Håper på det. Det er bra du har god oppfølging :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...