Gå til innhold

Ny kiwi avtale. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget at Kiwi har en ny avtale om hvert 4 produkt gratis som er med på kiwi avtalen. Jeg prøvde å gå inn på nettsiden deres, men der stod det ikke noe om den avtalen. Noen som vet? I dag kjøpte jeg to ekstra lett melk og jeg kunne fått en gratis ved kjøp av fire.

Skrevet

Det gjelder bind, tamponger og truseinlegg. Samme avtale har de vel også for bleier.

http://www.kiwi.no/Billig/BT-avtalen---Fa-hver-4-pakke-gratis/

Nei, jeg tenker ikke på de avtalene. De vet jeg om. På kassalappen i dag var det uthevet skrift på de to ekstra lett melkene jeg kjøpte også stod det lenger ned. Kiwi spanderer hver fjerde vare gratis som er med i kiwiavtalen og da gjelder det sikkert de to melkene jeg kjøpte.

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei, jeg tenker ikke på de avtalene. De vet jeg om. På kassalappen i dag var det uthevet skrift på de to ekstra lett melkene jeg kjøpte også stod det lenger ned. Kiwi spanderer hver fjerde vare gratis som er med i kiwiavtalen og da gjelder det sikkert de to melkene jeg kjøpte.

Ok, det har jeg ikke hørt om. Men det skal sjekks ut, pleier å handle på kiwi, så da er det greit å få med seg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...