Gå til innhold

NHD: Hvor lang tid skal jeg gi Wellbutrin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fortsatt deprimert. Har begynt på Wellbutrin og gått på den en stund nå, men ikke 30 dager. Har kjøpt 30 piller og har fortsatt en del igjen. Husker ikke hvor lenge jeg har gått på dem (tipper 3 uker). Jeg er skuffet over resultatet. Før brukte jeg anafranil. Synes de virket sterkere og bedre. Hvor lang tid skal jeg gi Wellbutrin før jeg skifter til anafranil igjen eller slutter.

Gjest bølger
Skrevet

Psykiateren sa til meg 3-6 uker. Jeg økte wellbutrin 28.12 uten å ha merket noe effekt, men de siste dagene har jeg ikke vært så nedstemt, så kanskje de begynner å virke nå. Håper det, og at det ikke bare er noen bedre dager jeg har før det går ned igjen.

Skrevet

Psykiateren sa til meg 3-6 uker. Jeg økte wellbutrin 28.12 uten å ha merket noe effekt, men de siste dagene har jeg ikke vært så nedstemt, så kanskje de begynner å virke nå. Håper det, og at det ikke bare er noen bedre dager jeg har før det går ned igjen.

Liker :))

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Har du økt til 300 mg?

Skrevet

Har du økt til 300 mg?

Jeg tok ikke noe pille i går. Jeg har brukt Wellbutrin i 2 uker nå. Har vært misfornøyd hele tiden og merket bivirkninger som trøtthet/gjesping. Begynte derfor å ta den om kvelden. Synes jeg merket bedre virkning av anafranil, så hvis det går nedover med meg nå går jeg over til det jeg har brukt før. Synd for jeg hadde forventninger til Wellbutrin.

Skrevet

Har du økt til 300 mg?

Kan jeg slutte med Wellbutrin 150 mg over natten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...