tjohei Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Jeg er fortsatt deprimert. Har begynt på Wellbutrin og gått på den en stund nå, men ikke 30 dager. Har kjøpt 30 piller og har fortsatt en del igjen. Husker ikke hvor lenge jeg har gått på dem (tipper 3 uker). Jeg er skuffet over resultatet. Før brukte jeg anafranil. Synes de virket sterkere og bedre. Hvor lang tid skal jeg gi Wellbutrin før jeg skifter til anafranil igjen eller slutter. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 27. januar 2013 Skrevet 27. januar 2013 Psykiateren sa til meg 3-6 uker. Jeg økte wellbutrin 28.12 uten å ha merket noe effekt, men de siste dagene har jeg ikke vært så nedstemt, så kanskje de begynner å virke nå. Håper det, og at det ikke bare er noen bedre dager jeg har før det går ned igjen. 0 Siter
Gjest Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Psykiateren sa til meg 3-6 uker. Jeg økte wellbutrin 28.12 uten å ha merket noe effekt, men de siste dagene har jeg ikke vært så nedstemt, så kanskje de begynner å virke nå. Håper det, og at det ikke bare er noen bedre dager jeg har før det går ned igjen. Liker ) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Har du økt til 300 mg? 0 Siter
tjohei Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Skrevet 28. januar 2013 Har du økt til 300 mg? Jeg tok ikke noe pille i går. Jeg har brukt Wellbutrin i 2 uker nå. Har vært misfornøyd hele tiden og merket bivirkninger som trøtthet/gjesping. Begynte derfor å ta den om kvelden. Synes jeg merket bedre virkning av anafranil, så hvis det går nedover med meg nå går jeg over til det jeg har brukt før. Synd for jeg hadde forventninger til Wellbutrin. 0 Siter
tjohei Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Skrevet 28. januar 2013 Har du økt til 300 mg? Kan jeg slutte med Wellbutrin 150 mg over natten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.