Gå til innhold

Jeg må ikke gi opp, jeg må ikke gi opp.....

Anbefalte innlegg

Gjest redd for å bli gammel
Skrevet

Jeg må ikke gi opp, jeg må ikke gi opp, jeg må ikke gi opp......

I dette øyeblikket føles det som livet ikke er verdt å leve. Innerst inne vet jeg at det er det likevel. Jeg er bare sliten og mer sliten. Jeg er redd, vettskremt. Akkurat nå vil jeg helst legge meg ned og sove, sove, sove...for så å våkne glad igjen.

Jeg er redd for å bli gammel og for å bli alene og innestengt. Det er ingen som trenger meg, men mange som ville savne meg om jeg ikke var her.

Skrevet

God innstilling! Ikke gi deg. Angsten varer ikke evig. Jeg var livredd i går og plutselig var jeg for sliten til å kjempe imot. Jeg lot meg "falle ned" og være i angsten. Det er ikke så farlig som en ville tro. I dag føler jeg meg litt bedre.

Jeg ønsker deg en riktig god dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...