Gå til innhold

Haster - Halvbroren forrige episode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal se den ikveld, men fikk ikke med meg forrige episode. Rekker ikke å se den på nett-tv heller. Kan noen gi meg et kort resyme?

Skrevet

Det viktigste var vel: Fred spør sin oldemor - ute på gaten - om hvem som var faren hans, og hun svarer at moren aldri så ham. Fred blir sjokkert og de blir stående og se på hverandre - og så blir den gamle kjørt ned av en lastebil. Fred er dypt ulykkelig - og stefaren sier flere ganger etterpå at det var Fred som dyttet sin oldemor foran bilen.

Noen andre som har noen flere viktige punkter til "ekte nick"?

Skrevet

Det viktigste var vel: Fred spør sin oldemor - ute på gaten - om hvem som var faren hans, og hun svarer at moren aldri så ham. Fred blir sjokkert og de blir stående og se på hverandre - og så blir den gamle kjørt ned av en lastebil. Fred er dypt ulykkelig - og stefaren sier flere ganger etterpå at det var Fred som dyttet sin oldemor foran bilen.

Noen andre som har noen flere viktige punkter til "ekte nick"?

Ja men den episoden så jeg. Men det har da vært en til episode etter den?

Skrevet

hmm. Det har vel vært en dobbelt-episode og to enkle...

Skal spole igjennom og sjekke :)

Skrevet

Du har rett - jeg så de 2 siste samtidig, så blandet sammen...

Barnum sjekker fertiliteten, og får vite at han er steril. Han fortier det for kona. Man ser i fortiden hvordan han, kona og vennen hans treffes og blir venner allerede som ungdommer.

Skrevet

Du har rett - jeg så de 2 siste samtidig, så blandet sammen...

Barnum sjekker fertiliteten, og får vite at han er steril. Han fortier det for kona. Man ser i fortiden hvordan han, kona og vennen hans treffes og blir venner allerede som ungdommer.

Ok. Takk. Så ingenting nytt om Fred altså?

Skrevet

Ok så nå fikk jeg sett i går ihvertfall.

Men si meg: Han er nå en veldig merkelig fyr han der faren i stykket. Skjønner meg ikke helt på han. Men nå har jeg heller ikke lest bøkene da.

Hva slags inntrykk har dere andre seere av ham?

De to mordene som Fred har på samvittigheten, det var jo bare ulykker begge deler, stakkars gutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...