Gjest Nickløsheletida Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Jeg skal sette bilen min inn på eu-kontroll. Glemte å spørre hvor lang tid det tar. Er det gjort på en dag som regel hvis ikke det er noe i veien med bilen? Føler meg litt dum nå, men jeg har ikke vært vant til å ordne opp i slike ting. 0 Siter
laban Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Selve kontrollen gjør de nok unna samme dagen når du har bestilt / avtalt på forhånd. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Selve kontrollen gjør de nok unna samme dagen når du har bestilt / avtalt på forhånd. Ok, det er godt å høre :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 Det finnes steder der de foretar EU-kontrollen mens du venter (ca 30-45 minutter), så det tar normalt ikke spesielt lang tid. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 De gangene jeg har gjort det har jeg levert den på morgenen og hentet den på ettermiddag. De reparerer den jo ikke der og da, de bare finner manglene så kan du evt. finnet et annet verksted om du vil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.