Gå til innhold

Snart slutt på infuensa i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det snart går an å gå ut en tur, for meg som ikke tåler vaksinen, men som har sykdommer som gjør det farlig å få influensa. Virker som de fleste jeg vet om har hatt den for to uker siden eller mer.

Gjest på vei ned sikkert
Skrevet

Det som er problemet er at det går tre ulike typer (inkl svineinfluensa), samt vanlig forkjølelse, samt et par typer omgangssyke....

Vi har nettopp hatt influensa, er ikke sikker på type,

men var syk i over en uke,

og nå har minstejenta blitt syk igjen, men nå tror jeg det er mest forkjølelse,

lett feber på rundt 38, men kvikk på dagen, sutrete om natta,

litt snørrete og hoste nattestid. Da vi hadde influensa var vi mer plaget, da var feberen på 39-40.1 på det meste og hostet så vi brakk oss nesten og fikk vondt i brystet,

lite snørr, hodepine, muskelverk, slapp og elendig....

Håper influensatoppen er nådd, og det tror jeg nok. Holdt minstejenta hjemme i dag da pga hun hadde sutret sånn i natt og hadde 38 i feber i dag,

men hun virker kaldere nå og er kvikk, så satser på at hun er klar for barnehage i morgen. (og krysser fingra for at vi andre går klar denne gangen).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...