Gå til innhold

Hva gjør du sammen med partner?

Anbefalte innlegg

Gjest søker litt
Skrevet

Har vært gift i mange år og har barn på 11 og 14 år. Romantikken og gleden av å være sammen med partneren har langsomt dødd. ( Av mange ulike årsaker).

Nå har jeg fått oppgave av psykologen min å finne på ting som jeg og parneren kan gjøre sammen for å "finne tilbake" til hverandre..

Derfor spør jeg her: hva gjør du og partneren din sammen når dere skal ha "kvalitetstid" sammen.?

Gjest Elextra
Skrevet

''Derfor spør jeg her: hva gjør du og partneren din sammen når dere skal ha "kvalitetstid" sammen.?''

Vi slår i hvertfall av TV og andre dingser.

Vi går f.eks. en tur i skogen eller på restaurant.

Vi møtes også på kafe til lunsj av og til - hyggelig avbrekk i en hektisk jobbhverdag.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi går ut å spiser på en god restaurant. Vi er glade i god mat begge to, så dette er noe vi begge setter pris på.

Så gjør absolutt en hotellweekend susen i ny og ne. Noen ganger med revy e.l, andre ganger kan vi møte venner, god mat er alltid med, noen ganger er vi mer alene. For oss er disse små turene verdifulle.

Vi lager endel god mat sammen hjemme også, det er vår kvalitetstid, det har det alltid vært. Og når guttungen var liten var jo dette noe vi fint kunne gjøre uten problemer.

Vi kan også gå en tur sammen, da får en pratet om løst og fast.

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1359376209' post='4861990]

Vi går ut å spiser på en god restaurant. Vi er glade i god mat begge to, så dette er noe vi begge setter pris på.

Så gjør absolutt en hotellweekend susen i ny og ne. Noen ganger med revy e.l, andre ganger kan vi møte venner, god mat er alltid med, noen ganger er vi mer alene. For oss er disse små turene verdifulle.

Vi lager endel god mat sammen hjemme også, det er vår kvalitetstid, det har det alltid vært. Og når guttungen var liten var jo dette noe vi fint kunne gjøre uten problemer.

Vi kan også gå en tur sammen, da får en pratet om løst og fast.

''Vi lager endel god mat sammen hjemme også, det er vår kvalitetstid, det har det alltid vært.''

Ja, det kunne jeg også nevnt. Vi koser oss når vi langer noe god mat sammen i helgen. Gjerne med et glass vin til :-).

Skrevet

Om sommeren prøver vi å gå en del tur i marka eller på fjellet rundt hytta. Om vinteren går vi litt på ski og nå har vi helt dilla på å gå på skøyter! :o)

Når vi har anledning drar vi på hytta og der er de eneste "dingsene" mobilen (med sådær dekning) og radio. :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Vi lager endel god mat sammen hjemme også, det er vår kvalitetstid, det har det alltid vært.''

Ja, det kunne jeg også nevnt. Vi koser oss når vi langer noe god mat sammen i helgen. Gjerne med et glass vin til :-).

Langer du mat? *flirer*

Ja, glass med vin, en god type øl, det hører også med. Eller en god eplemost for den del. Jeg har jo vært veldig syk i perioder, tror dette med at vi allikevel har kost oss på kjøkkenet sammen, har gjort at vi har følt vi har hatt det godt sammen.

Nå er vi veldige glade i god mat da, det spiller jo selvsagt en rolle.

Skrevet

Vi tar en tur i marka på føtter eller ski, tar en kaffe på en av hyttene et begrenset stykke fra byen, spiser ute, går på kino/ konsert, møter venner (som også er hyggelig for oss som par) og spiser med dem, går på teater eller bare tar en pils el.l.

Hjemme gjør vi som Elextra - slår av teknologi og gjør noe sammen feks lager mat/ drikker vin, ser en film sammen, og i det siste har vi tom spilt spill :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...