Gå til innhold

Vil troverdigheten bli svekket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sagt til legen at det går bra på jobb og at der ikke er noe negativt. Nå må jeg sannsynligvis snu om på det og si at der ikke går så bra likevel.

Vil min troverdighet bli svekket fordi jeg ikke har vært helt ærlig? Jeg sa ikke noe fordi jeg ikke ville han skulle tro jeg ønsker sykemelding, og at jeg håpet og trodde situasjonen skulle bedre seg (noe den ikke gjør - den vokser).

Det er også flaut å måtte snu om sånn.

Skrevet

Går bra det.

Jeg er så redd for å ikke bli trodd på og at legen skal tro jeg har andre hensikter enn jeg har.

Og jeg ønsker meg stabilitet.

Gjest saga blott
Skrevet

Jeg er så redd for å ikke bli trodd på og at legen skal tro jeg har andre hensikter enn jeg har.

Og jeg ønsker meg stabilitet.

Ikke tenk på det, legen har så mange andre tanker surrende rundt i hodet sitt. Bare vær deg selv du :)

Skrevet

Ikke tenk på det, legen har så mange andre tanker surrende rundt i hodet sitt. Bare vær deg selv du :)

Jo, men han husker meg fra gang til gang - han kommenterer det hver gang (han sier han ser jeg har så stor fremgang generelt i livet og med meg selv).

Hadde vært lettere om han ikke gjorde det..

Skrevet

Jo, men han husker meg fra gang til gang - han kommenterer det hver gang (han sier han ser jeg har så stor fremgang generelt i livet og med meg selv).

Skrevet

Gjest saga blott
Skrevet

Det gjør ingenting, han tenker ikke så mye på det uansett.

Skrevet

Det gjør ingenting, han tenker ikke så mye på det uansett.

Når en mange ganger får høre av andre at en manipulerer og har andre hensikter enn en har, er det ikke rart en tror at alle tror tenker det om en.

Jeg greier ikke å stole helt på at ikke folk tror det - inkl legen.

Gjest saga blott
Skrevet

Når en mange ganger får høre av andre at en manipulerer og har andre hensikter enn en har, er det ikke rart en tror at alle tror tenker det om en.

Jeg greier ikke å stole helt på at ikke folk tror det - inkl legen.

Det er ikke rart nei, men tror ikke legen tror at du manipulerer han. Og du går jo ikke inn for det heller? Så ikke tenk på det.

Skrevet

Det er ikke rart nei, men tror ikke legen tror at du manipulerer han. Og du går jo ikke inn for det heller? Så ikke tenk på det.

Jeg har blitt rådet til å gå til legen - men jeg vet ikke hvorfor eller hva han kan hjelpe meg med.

Jeg skulle gjerne sluppet det, men det er visst ikke noe annet å gjøre. Så nei, jeg går ikke inn for det.

Skrevet

Jeg har blitt rådet til å gå til legen - men jeg vet ikke hvorfor eller hva han kan hjelpe meg med.

Jeg skulle gjerne sluppet det, men det er visst ikke noe annet å gjøre. Så nei, jeg går ikke inn for det.

Ikke tenke så mye, hopp i det :-). Det går helt sikkert bra å snakke med den legen, mye bedre enn du tror på forhånd.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Jeg sa ikke noe fordi jeg ikke ville han skulle tro jeg ønsker sykemelding, og at jeg håpet og trodde situasjonen skulle bedre seg (noe den ikke gjør - den vokser)''

Du må snu om på det fordi du nå ønsker sykemelding? Hvis ikke dette er tilfelle, spiller det vel ingen rolle?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Jeg har blitt rådet til å gå til legen - men jeg vet ikke hvorfor eller hva han kan hjelpe meg med''

Hvorfor dra til legen bare fordi andre sier det? Du må jo vite hva formålet er?

Skrevet

''Jeg sa ikke noe fordi jeg ikke ville han skulle tro jeg ønsker sykemelding, og at jeg håpet og trodde situasjonen skulle bedre seg (noe den ikke gjør - den vokser)''

Du må snu om på det fordi du nå ønsker sykemelding? Hvis ikke dette er tilfelle, spiller det vel ingen rolle?

Jeg trenger hjelp til å takle en vanskelig jobbsituasjon - ikke s.m.

Gjest saga blott
Skrevet

Bare gå da og si det som det er, eller ikke gå...

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg trenger hjelp til å takle en vanskelig jobbsituasjon - ikke s.m.

Jeg forstår ikke helt hvordan legen skal kunne greie å få til det.

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hvordan legen skal kunne greie å få til det.

Ikke jeg heller. Så jeg vurderer å bare droppe det og bare la det gå spm det går.

Nå skal jeg grilles på jobb. Takk for alle svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...