Gå til innhold

Barberer psykiatriske pasienter seg nedentil?

Anbefalte innlegg

Gjest har ikke energi
Skrevet

Det er det siste jeg tenker på å bruke mine krefter til. Kanskje burde jeg tenke på det?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Psykiateren har vel ikke tenkt seg ned i trusa di? Slapp av !

Skrevet

Nå har to lange tråder slått fast høyst variert praksis blant dolere på dette området, så man kan vel vente samme variasjon også blant psykiatriske pasienter. Om du føler deg bedre ved å barbere er det jo lurt å gjøre det, om ikke lar du være :)

Gjest saga blott
Skrevet

Nei ikke tenk på det, ingen skal se deg der uansett. Forstår ikke at folk gidder, jævla teit.

Skrevet

Hei,

Ikke tenk på dette, selv en "urskog" er ikke nok til å stoppe en "kåt elgokse" som vil "ned og se".

Tror ikke det er forskjell på folk med sykdom og andre folk.

Skrevet

Bare de tripolare og de med angst for åpne plasser med en hvit og en grå due:)

Skrevet

Nei, tipper de går mer drastisk til verks - som f.eks. å farge håret grønt e.l? :P

Gjest har ikke energi
Skrevet

Nei, tipper de går mer drastisk til verks - som f.eks. å farge håret grønt e.l? :P

Jeg for min del lar det vokse og gro. Når jeg skal være fin fletter jeg håret og setter det opp i en hårtull, gjerne med en fin nål i :).

Skrevet

Jeg for min del lar det vokse og gro. Når jeg skal være fin fletter jeg håret og setter det opp i en hårtull, gjerne med en fin nål i :).

Høres egentlig ganske kult ut!! Sikkert ekstra praktisk for menn.. Bulen blir bare enda større og de framstår som ekstra spennende (iallefall når de har klærne på) :P

Skrevet

De med trikotillomani dropper også barberingen ;-) http://nhi.no/sykdommer/hud/har-og-hodebunn/trikotillomani-13787.html

:-o Det der hadde/gjorde faktisk jentungen da hun var liten! Hun nappet av seg nesten alt håret på den ene siden, gjett om hun så rar ut en periode! Vi fikk henne til å slutte ved å passe godt på å og si fra hver gang vi så at hun gjorde det. Hun var 3-4 år da.

Skrevet

:-o Det der hadde/gjorde faktisk jentungen da hun var liten! Hun nappet av seg nesten alt håret på den ene siden, gjett om hun så rar ut en periode! Vi fikk henne til å slutte ved å passe godt på å og si fra hver gang vi så at hun gjorde det. Hun var 3-4 år da.

Så bra at hun sluttet :) En kollega fortalte også om en jente her i byen (eller kanskje det var din?) som pellet og snurret så masse på håret på nøyaktig samme sted før hun sovnet at hun hadde en stor hårløs flekk på ene siden. Hun sluttet også heldigvis, må være en ekkel drift å kjenne på som større jente.

Skrevet

Er det ikke omtrent slikt frisørene tar seg betalt for å ordne nå til dags?

:-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...