Gå til innhold

Å filme et spøkelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å se på åndenes makt. De som snakker virker troverdige. Men filmer de spkøkelsene på ekte noen gang?

Skrevet

Jeg ser også på det av og til fordi en annen i husstanden følger med.

Hver gang sier jeg: "Kamera!" Hvor er kameraet og bildebevisene? TV-Norge har da vel et kamera de kan sette opp.

I en episode var det noen damer på et kjøpesenter som opplevde at ting fløy ned fra hyllene helt av seg selv om natten. Det ville vært superinteressant å se på film hvordan dette foregikk. Men tenk, det var det ingen i hele produksjonsteamet som hadde tenkt på ;-)

Eller også innser de at det ville sparket grunnen under overtroen dette programmet lever av.

Skrevet

''Men filmer de spkøkelsene på ekte noen gang?''

Ja, men de er usynlige for filmen.

Gjest Dina Darling
Skrevet

Men tingene de liksom kaster da, de burde jo synes?

Gjest saga blott
Skrevet

Orber er synlige.

Skrevet

''Jeg pleier å se på åndenes makt. De som snakker virker troverdige. Men filmer de spkøkelsene på ekte noen gang? – kamsa''

Det er selvsagt bare tull fra ende til annen, og de gjør det for å selge annonseplass til særskilt godtroende mennesker.

Selvsagt filmer de ikke spøkelser, fordi de eksisterer ikke.

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Jeg pleier å se på åndenes makt. De som snakker virker troverdige. Men filmer de spkøkelsene på ekte noen gang? – kamsa''

Det er selvsagt bare tull fra ende til annen, og de gjør det for å selge annonseplass til særskilt godtroende mennesker.

Selvsagt filmer de ikke spøkelser, fordi de eksisterer ikke.

Med vennlig hilsen

Tror du virkelig at så mange mennekser lyver?

Skrevet

På overvåkingskamera på steder med mye aktivitet, kan de se lysende kuler som flyr rundt omkring.

Skrevet

Tror du virkelig at så mange mennekser lyver?

''Tror du virkelig at så mange mennekser lyver? – kamsa

''

Tror du de som tror/trodde på Odin, Vishnu, Allah, forfedre som bor i en trestamme lyver?

Med vennlig hilsen

Skrevet

På overvåkingskamera på steder med mye aktivitet, kan de se lysende kuler som flyr rundt omkring.

''På overvåkingskamera på steder med mye aktivitet, kan de se lysende kuler som flyr rundt omkring. – Tonette''

Det kan man på de fleste kamera, og skyldes insekter, refleksjoner, regndråper og diverse optiske effekter.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg har bilder med personer som ikke var der da bildet ble tatt. En gang i en karusell hvor to av barna mine satt i ei vogn alene. På bildet sitter det ei dame imellom dem.

Skrevet

Jeg har bilder med personer som ikke var der da bildet ble tatt. En gang i en karusell hvor to av barna mine satt i ei vogn alene. På bildet sitter det ei dame imellom dem.

'Jeg tror det er mye mellom himmel og jord. Kjenner jo også flere som påstår at de har sett eller hørt spøkelser. Selv opplevde jeg også en gang noe veldig merkelig i et hus jeg hadde hørt det gikk spøkelser. Jeg gikk i flere år og var redd det var noe galt med meg p.g.a dette. Men tror nok det skyldtes overnaturlige krefter. Jeg tror også det kan være godt for andre å få høre at det ikke er de det er noe galt med. Så jeg tror på de som sier de har opplevd det, selv om jeg gjerne skulle sett det på skjermen også.

Skrevet

'Jeg tror det er mye mellom himmel og jord. Kjenner jo også flere som påstår at de har sett eller hørt spøkelser. Selv opplevde jeg også en gang noe veldig merkelig i et hus jeg hadde hørt det gikk spøkelser. Jeg gikk i flere år og var redd det var noe galt med meg p.g.a dette. Men tror nok det skyldtes overnaturlige krefter. Jeg tror også det kan være godt for andre å få høre at det ikke er de det er noe galt med. Så jeg tror på de som sier de har opplevd det, selv om jeg gjerne skulle sett det på skjermen også.

''Re: Å filme et spøkelse

'Jeg tror det er mye mellom himmel og jord. Kjenner jo også flere som påstår at de har sett eller hørt spøkelser. Selv opplevde jeg også en gang noe veldig merkelig i et hus jeg hadde hørt det gikk spøkelser. Jeg gikk i flere år og var redd det var noe galt med meg p.g.a dette. Men tror nok det skyldtes overnaturlige krefter. Jeg tror også det kan være godt for andre å få høre at det ikke er de det er noe galt med. Så jeg tror på de som sier de har opplevd det, selv om jeg gjerne skulle sett det på skjermen også. – kamsa

''

Jeg har aldri truffet et eneste menneske som ikke tror det er mer mellom himmel og jord enn det vi vet. Dette er jo en av grunnpillarene i all vitenskap og forskning.

Det betyr ikke at alt det man kan fantasere om av tusser og troll og spøkelser og julenisser og guder faktisk eksisterer, med mindre man kan komme med uavhengige observasjoner. Og det kan man ikke.

Av den enkle og gode grunnen at de ikke eksisterer.

Så du trenger ikke bekymre deg for det! :-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...