Gå til innhold

Angrer på innlogging på Instagram via facebook..

Anbefalte innlegg

Gjest det var teit av meg...

Kan jeg gjøre om dette på noe måte?

Jeg har nettopp opprettet en Instagramkonto, og jeg krysset av for og logge inn via facebook...

Dette angrer jeg veldig på, jeg vil ikke at mine facebook venner skal se at jeg har en slik konto, og nå får jo alle som logger seg inn via facebook opp at jeg har en konto...

skjønner?

Kan jeg gjøre om dette på noen måte? Håper, håper... :)

Fortsetter under...

Ja, tenkte på det, men nå er jeg så godt i gang, men endel følgere:)

Kommer an på hvor viktig du synes det er. Problemet med følgerne er at disse igjen har følgere og før du vet ordet av det er ting spredd for alle webvinder.

http://www.nettavisen.no/side3/article3558725.ece

Finnes det ingen funksjon for bytte av innloggingsmetode? Kontakt instagram og hør hva som kan gjøres.

Det er ikke grenser for hva man kan dele på tryneboka for tiden. Selv Netflix foreslår å logge på med trynefaktor så vennene kan få vite hva hvilke filmer du ser.

mvh

Hva er egentlig instagram og hvordan får jeg konto der?

Instagram er et bildedelingsprogram for iPhone og Android. Har du en android-telefon eller iPhone kan du laste ned appen og registrere deg der om du vil dele bildene dine.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...