Gå til innhold

Leser du blogger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen tips til morsomme blogger? Liker også "sykdomsblogger". He he. Kanskje jeg er snål.

Gjest Ladytron
Skrevet

Nei, følger ikke med på noen fast. Har et par ganger snublet over bloggen til en dame som har lagt ut bilder av selvskadingen sin. Slike blogger styrer jeg ihvertfall unna...

Skrevet

Nei, følger ikke med på noen fast. Har et par ganger snublet over bloggen til en dame som har lagt ut bilder av selvskadingen sin. Slike blogger styrer jeg ihvertfall unna...

''Har et par ganger snublet over bloggen til en dame som har lagt ut bilder av selvskadingen sin''

Hjelp, det har jeg enda til gode.

Skrevet

Jeg er over snittet musikkinteressert (pop/ rock), og leser denne http://egon.origo.no/ Ikke alltid like enig, men digger mannens saftige fraspark!

Greide ikke helt å finne ut om han var for eller imot Kardemommeby... He he

Skrevet

''Har et par ganger snublet over bloggen til en dame som har lagt ut bilder av selvskadingen sin''

Hjelp, det har jeg enda til gode.

sett slike jeg også... Triste greier...

Gjest nwehhhhhhhhhhhh
Skrevet

Nei, blogger er liksom så 2012....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...