Gå til innhold

Hvordan unngå å kontakte eksen? PLEASE SVAR!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir DÅRLIG av å ha kontakt med eksen fordi jeg SAVNER henne, ELSKER henne og VIL HA HENNE TILBAKE! Så jeg sier at jeg skal kutte kontakten, selv om hun vil være venner. For all del, jeg har ingen grunner til å slutte å være glad i henne, men all kontakt gir forhåpninger, og forhåpninger som blir knust gang på gang gjør VONDT! Men så KLARER jeg pokker ikke å la være å sende en melding eller ringe og bare MÅ høre fra henne - helst fortest mulig, og jeg trenger bare bittebittebittebittelitt så er "avhengigheten" på plass igjen og jeg må ha MER!

Noen som har kjempegode erfaringer med noe jeg kan gjøre?

Jeg har allerede planlagt med noen venner at jeg kan ringe til dem når behovet for å kontakte eksen blir for sterkt, men det holder pokker ikke..

Hun er fast bestemt på at hun ikke vil ha meg tilbake (alle romantiske følelser er borte) og jeg ser at den eneste muligheten som gjenstår er å gi henne tid til å savne meg, men det får jeg ikke til, og hva skal jeg gjøre på i mellomtida? Jeg kan ikke vente evig og frykter at dagen kommer at jeg har gått videre og blitt involvert i og glad i ei annen, og at hun da kommer tilbake, og hva skal jeg gjøre da?!?! Faen...

Skrevet

Forbanna SLEM kjerring som slenger fra seg sånt jug om "fremtida" og så gjør slutt.

Du sletter all kontaktinformasjon til henne, fjern alle kanaler frem til henne. Kjøp blomster og hiv på sjøen og lat som hun er død. Hun gikk ned med Titanic.

Kondolerer!

Skrevet

Du må _erkjenne_ at hun ikke ønsker å være kjæresten din, og du må _erkjenne_ at du ikke greier å bare være vennen hennes.

Så vanskelig og så enkelt.

Og så må du slutte og tenke at du skal møte en annen kvinne for å gjøre henne sjalu. Tenk at du skal møte en annen som du skal ha det fint sammen med istedefor.

Enig med Enola i at du her og nå bør slette all kontaktinfo og droppe _all_ kontakt, og forslaget om blomster på havet var fiffig og støttes herfra :)

Skrevet

Vel, masete ekser er det mest avtennende som finnes... Skal du ha noe som helst forhåpning om å få henne tilbake (det tror jeg forøvrig ikke du skal ha, hun har sagt klart fra hvor landet ligger!) så MÅ du ta deg sammen, mann! Jo mer du klenger, maser og sender meldinger jo mer avsky får hun for deg.

Skrevet

Vel, masete ekser er det mest avtennende som finnes... Skal du ha noe som helst forhåpning om å få henne tilbake (det tror jeg forøvrig ikke du skal ha, hun har sagt klart fra hvor landet ligger!) så MÅ du ta deg sammen, mann! Jo mer du klenger, maser og sender meldinger jo mer avsky får hun for deg.

Jeg prøver IKKE å gjøre henne sjalu med å møte andre! Jeg VET at det er ferdig, og jeg VET at masing er patetisk og det minst tiltrekkende som finnes. Jeg VET at jeg må erkjenne at det er over. Men det forskjell på det man VET og det man FØLER! Jeg FØLER at vi er et perfekt par, og det eneste jeg vil er å være med henne! Ja, det høres ut som jeg er gal og en stalker, men det er jeg IKKE! Faen da - er det mulig å ta noen piller de første dagene av avvenninga så jeg ikke blir så gal i hodet av å ikke høre stemmen hennes? Det holder på å rable for meg av kjærlighetssorg!! Hun har ikke gjort noe galt - det var jeg som ødela forholdet (ikke av utroskap eller noe, men av og til skjønner man altfor sent at man elsker noen og da kan allerede mye (alt) være ødelagt. Alt er ødelagt :( Hun er snillere enn julenissen så det er vanskelig å finne noe negativt å fokusere på - hun er akkurat den jeg vil ha og ingen jenter kan komme til å nå henne opptil leggen (selvfølgelig bare min subjektive mening - det er ikke sikkert hun er perfekt for alle!)

Dette er første dagen jeg har klart å unngå å ta kontakt. Da jeg sa vi måtte slutte kontakten i går fordi jeg ikke klarer å bare være venner, sa jeg at hun måtte blokkere meg på facebook og alle sosiale kanaler. Og det MENTE jeg, virkelig!!!, men det gjorde likevel jævlig vondt at hun faktisk har gjort det!

Skrevet

Hei,

Stå i kjærlighetsorgen, det er forferdelig, men det går over.

Har du sett "Bryllupssangeren"- herlig film :-)

Du kommer neppe over henne før du treffer en ny jente.

Enig med Enola, send henne med "Ttitanic", hun "eksisterer" ikke lenger.

Skrevet

Hun kommer IKKE tilbake til deg!!! Når hun sier at alle romantisk følelser for deg er borte, så er de det.... Det må du bare innse....

Hver gang du føler trang til å ta kontakt med henne, så tenk på det hun har sagt om at hun ikke har følelser for deg mer - så hvorfor skal du da kontakte henne!?

Kom deg videre i livet, for det fortjener du :)

Skrevet

Hun kommer IKKE tilbake til deg!!! Når hun sier at alle romantisk følelser for deg er borte, så er de det.... Det må du bare innse....

Hver gang du føler trang til å ta kontakt med henne, så tenk på det hun har sagt om at hun ikke har følelser for deg mer - så hvorfor skal du da kontakte henne!?

Kom deg videre i livet, for det fortjener du :)

Jeg vet at hun ikke kommer tilbake.. Sannsynligheten er i hvert fall ikke verdt å vente på. Det blir som å ta lån i banken med sikkerhet i framtidig lottogevinst..

Ja, Titanic-tipset er ikke så dumt :´)

Spørsmålet mitt handler ikke om hjelp til å forstå noe, men om noen har konkrete tips til hva jeg kan gjøre!

Skrevet

Er nok ikke noe som hjelper mot kjærlighetssorg. Bare tiden tar savnet bort.

Skrevet

Er nok ikke noe som hjelper mot kjærlighetssorg. Bare tiden tar savnet bort.

Da vil jeg gå i dvale eller kunstig koma og bli vekket når det er over. Det som er kjedelig, er at jeg samtidig synes jeg har blitt gammel og avfeldig og liker ikke speilbildet mitt bittelitt en gang (noe jeg en gang gjorde), så det at det er bare å ta tida til hjelp stresser meg bare enda mer.. Faen jeg er helt patetisk - en voksen mann som er fullstendig i oppløsning :( Men det var godt å få det litt UUUUT! Jeg vil SKRIKE ut min smerte, men helst på en måte som gjør at jeg kan leve med omverdenen når jeg kommer meg ovenpå igjen! Takk til sider som dette!

Skrevet

Jeg vet at hun ikke kommer tilbake.. Sannsynligheten er i hvert fall ikke verdt å vente på. Det blir som å ta lån i banken med sikkerhet i framtidig lottogevinst..

Ja, Titanic-tipset er ikke så dumt :´)

Spørsmålet mitt handler ikke om hjelp til å forstå noe, men om noen har konkrete tips til hva jeg kan gjøre!

Konkrete tips: IKKE ta kontakt med henne! Og ta ellers tiden til hjelp :) Man kan ikke bare slå av/på en bryter, så litt tålmodighet må¨du bare ha...

Gjest Hulderen
Skrevet

Du må bare la være å kontakte henne neste gang du vil ha kontakt. Det blir som med røykeslutterene. Tenk en time fram om gangen. Deretter en dag, og plutselig har det gått en uker og måneder.

Hver gang du merker at du tenker på henne, må du tvinge deg til å tenke på noe annet.

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...