Gå til innhold

Når regnes de som voksne i medisinsk språk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han har også en jeksel som er vond på samme side som det ene øret er vondt. Mye tannkjøtt over som er sårt. Kan dette ha sammenheng med øreverken?

Det kan helt klart ha en sammenheng.

Jeg tipper han går som voksen nå. Det var i alle fall beskjeden vi fikk fra Riksen nylig ang. vår 14-åring og en mulig hjerteoperasjon, at han nå var så stor at de kunne bruke en "voksen" hjerteklaff om det ble nødvendig.

Gjest uklarheten

Det kan helt klart ha en sammenheng.

Jeg tipper han går som voksen nå. Det var i alle fall beskjeden vi fikk fra Riksen nylig ang. vår 14-åring og en mulig hjerteoperasjon, at han nå var så stor at de kunne bruke en "voksen" hjerteklaff om det ble nødvendig.

Tusen takk for svar Lillemus! Må vel kaskje få sjekket det opp hos lege.

Ferskenblomst

Han har også en jeksel som er vond på samme side som det ene øret er vondt. Mye tannkjøtt over som er sårt. Kan dette ha sammenheng med øreverken?

Sykepleieren i familien sier at man som regel skiller mellom barn og voksen på før og etter puberteten. Men øre/tannsmerter trenger jo ikke være barn/voksen relatert, det henger nok mer sammen med forkjølelse/begynnende influensa. Men jeg tror nok at siden han har en vond jeksel, samt ømt og vont tannkjøtt henger dette sammen med tennene. Trror jeg hadde sjekket for en mulig betent tann. Har hatt endel problemer med tennene, og med tannsmerter følge øresmerter på samme siden ofte med, iallefall hos meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...