Gå til innhold

Siste hundre innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trykk på "100 siste" og bli skuffa. *sukk*

KAN DET VÆRRA SÅ INNIGAMPERÆVA NØYE MED HVA FOLK GJØR MED SIN EGEN RÆV...?!!

*hulk*

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

LOL, der sa du det jeg har tenkt lenge. Logger av til dette er over :-)

Skrevet

Kommer hjem og er sliten i huet.. mas og kjøring jadi jadi. Ser frem til lett småpludder og slarv før man tipper i seng. Og så blir man møtt med...kjønnshår... *I need a pill*

Skrevet

Enig. Dette var et ekstremt tilfelle, men jeg har ofte ellers også vanskelig for å finne tilbake til der jeg slapp fordi det er så mange nye innlegg, og det er irriterende når det er enten samme tråden hele veien, eller bare tråder jeg ikke interesserer meg for... :-/

Skrevet

Samme her :)

Gjest sangsol
Skrevet

Enig. Orker ikke lese det der, og slike usaklige diskusjoner med enormt mye kverulering gidder jeg bare ikke.

Skrevet

Jeg syns oppriktig synd på hun som nå forsvarer seg med nebb og klør mot helt avskyelige påstander, og når disse feiltolkningene fortsetter og fortsetter skjønner jeg at hun bare ikke kan la være å svare. Men spesielt spennende 100 nyeste blir det jo ikke av det.

Gjest sangsol
Skrevet

Jeg syns oppriktig synd på hun som nå forsvarer seg med nebb og klør mot helt avskyelige påstander, og når disse feiltolkningene fortsetter og fortsetter skjønner jeg at hun bare ikke kan la være å svare. Men spesielt spennende 100 nyeste blir det jo ikke av det.

alle her vet kjenner jo til at enkelte alltid kverulerer og "mistolker" motdebattanter. Så når beskyldingene kommer nettopp fra kverulanten, blir de lite vektlagt og personlig velger jeg ofte ikke lese innlegg fra det holdet.

Skrevet

Kan vi vennligst få en aspergertråd eller fem....? Noen? Please?

Skrevet

alle her vet kjenner jo til at enkelte alltid kverulerer og "mistolker" motdebattanter. Så når beskyldingene kommer nettopp fra kverulanten, blir de lite vektlagt og personlig velger jeg ofte ikke lese innlegg fra det holdet.

Det er helt riktig, men jeg kjenner den fortvilelsen blandet med irritasjon når man blir tillagt meninger man ikke har. Men, det er jo bare å gi seg, og de aller fleste vet jo hva som er riktig.

Skrevet

Det er helt riktig, men jeg kjenner den fortvilelsen blandet med irritasjon når man blir tillagt meninger man ikke har. Men, det er jo bare å gi seg, og de aller fleste vet jo hva som er riktig.

''Det er helt riktig, men jeg kjenner den fortvilelsen blandet med irritasjon når man blir tillagt meninger man ikke har. Men, det er jo bare å gi seg, og de aller fleste vet jo hva som er riktig. – Mammantil3''

Det er egentlig litt morsomt å observere deg starte på nytt. Igjen.

Du kan kanskje heller skrive direkte i tråden?

Skrevet

''Det er helt riktig, men jeg kjenner den fortvilelsen blandet med irritasjon når man blir tillagt meninger man ikke har. Men, det er jo bare å gi seg, og de aller fleste vet jo hva som er riktig. – Mammantil3''

Det er egentlig litt morsomt å observere deg starte på nytt. Igjen.

Du kan kanskje heller skrive direkte i tråden?

''Det er egentlig litt morsomt å observere deg starte på nytt. Igjen.''

Unnskyld? Jeg har ikke startet noe før (har kanskje 3 innlegg i barberingstråden), og ikke startet noe nå. Ikke begynn med personangrep, vær så snill.

Skrevet

''Det er egentlig litt morsomt å observere deg starte på nytt. Igjen.''

Unnskyld? Jeg har ikke startet noe før (har kanskje 3 innlegg i barberingstråden), og ikke startet noe nå. Ikke begynn med personangrep, vær så snill.

''Unnskyld? Jeg har ikke startet noe før (har kanskje 3 innlegg i barberingstråden), og ikke startet noe nå. Ikke begynn med personangrep, vær så snill. – Mammantil3''

Du har allerede begynt å skrive om den andre tråden i denne tråden.

Slutt med personangrepene dine.

Skrevet

La oss iallefall håpe dette ikke blir en tredje tråd om det samme - jeg lar iallefall dette bli mitt eneste innlegg i denne :D

Skrevet

Hei,

Noen tråder under denne ser det allerede ut til at en føler seg "truffet".

Mitt råd er å sette punktum når det blir for "tåpelig".

Det er ikke morsomt å erte/kverulere når ingen "bryr seg".

Jeg har vært "gjest" her inne noen måneder og det er "mye negativt" og mye rett og slett "dritt".

tzatziki1365380058
Skrevet

Kommer hjem og er sliten i huet.. mas og kjøring jadi jadi. Ser frem til lett småpludder og slarv før man tipper i seng. Og så blir man møtt med...kjønnshår... *I need a pill*

Sorry :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...