Gå til innhold

Mye med 1 øl om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far drikker 1 flaske øl om dagen, er det mye?

Skrevet

Nope. Det er helt greit og opprettholder B-vitaminbalansen. ;oP

Skrevet

En (liten) flaske øl pr dag er 7 enheter i uken, og det er ikke mye for en voksen mann.

Skrevet

Bombe ;-)

Haha, jeg får inntrykk av at det er en oppfatning her at jeg er drikkfeldig? ;)

Skrevet

Haha, jeg får inntrykk av at det er en oppfatning her at jeg er drikkfeldig? ;)

Det var ikke det jeg mente. Men du har jo røpet at du iblant har blitt mistenkt for å være nettopp det, fordi du har blitt observert med en øl. Så det kom ikke som noen bombe at du ikke syntes én om dagen var grunn til panikk.

Det synes forøvrig ikke jeg heller.

Skrevet

Det var ikke det jeg mente. Men du har jo røpet at du iblant har blitt mistenkt for å være nettopp det, fordi du har blitt observert med en øl. Så det kom ikke som noen bombe at du ikke syntes én om dagen var grunn til panikk.

Det synes forøvrig ikke jeg heller.

Hehe, ja jeg skjønte at det ikke var fiendtelig ment :)

jeg synes hver og en for drikke det en lyster, så lenge det ikke går utover, lever, oppførsel og forhold til andre folk.

Men jeg ER nok litt drikkfeldig altså...;) Kan like maaange fler enn en øl nå og da :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.

Selv drikker jeg nesten hver kveld, 1 glass rødvin etter at sønnen min er i seng

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...