Gjest åge u Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Min far drikker 1 flaske øl om dagen, er det mye? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Nope. Det er helt greit og opprettholder B-vitaminbalansen. ;oP 0 Siter
Mirabell Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 En (liten) flaske øl pr dag er 7 enheter i uken, og det er ikke mye for en voksen mann. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Nesten bedre det enn en flaske brus..... 0 Siter
laguna1 Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Bombe ;-) Haha, jeg får inntrykk av at det er en oppfatning her at jeg er drikkfeldig? 0 Siter
laban Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Haha, jeg får inntrykk av at det er en oppfatning her at jeg er drikkfeldig? Det var ikke det jeg mente. Men du har jo røpet at du iblant har blitt mistenkt for å være nettopp det, fordi du har blitt observert med en øl. Så det kom ikke som noen bombe at du ikke syntes én om dagen var grunn til panikk. Det synes forøvrig ikke jeg heller. 0 Siter
laguna1 Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Det var ikke det jeg mente. Men du har jo røpet at du iblant har blitt mistenkt for å være nettopp det, fordi du har blitt observert med en øl. Så det kom ikke som noen bombe at du ikke syntes én om dagen var grunn til panikk. Det synes forøvrig ikke jeg heller. Hehe, ja jeg skjønte at det ikke var fiendtelig ment jeg synes hver og en for drikke det en lyster, så lenge det ikke går utover, lever, oppførsel og forhold til andre folk. Men jeg ER nok litt drikkfeldig altså... Kan like maaange fler enn en øl nå og da 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Nei, det synes jeg ikke. Selv drikker jeg nesten hver kveld, 1 glass rødvin etter at sønnen min er i seng 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.