Luska Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Kypros ligger veldig nær Syria. Jeg vet at UD ikke har gått ut med advarsel mot å reise dit, men jeg er litt skeptisk likevel. Hadde du reist til Kypros nå mens det kriges i Syria? 0 Siter
IngridSletten Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Ja! Det er krig innad i Syria, det har ingenting med Kypros å gjøre. Kan kanskje sammenlignes med å fraråde folk å reise til Danmark fordi det er urolig i Polen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Ja jeg ville ikke hatt noe problemer med å dra til Kypros nå. 0 Siter
laban Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Jeg hadde nok gjort det. Men jeg har vært et ivrig medlem av "det vil helst gå bra"-foreningen mesteparten av livet. 0 Siter
Luska Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Skrevet 30. januar 2013 Jeg hadde nok gjort det. Men jeg har vært et ivrig medlem av "det vil helst gå bra"-foreningen mesteparten av livet. ''Men jeg har vært et ivrig medlem av "det vil helst gå bra"-foreningen mesteparten av livet.'' Der ønsker jeg å være medlem også. Noen tips for hvordan medlemsskapet i "det som kan gå galt, går sannsynligvis galt"-foreningen kan sies opp uten for mye om og men? 0 Siter
Luska Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Skrevet 30. januar 2013 Ja! Det er krig innad i Syria, det har ingenting med Kypros å gjøre. Kan kanskje sammenlignes med å fraråde folk å reise til Danmark fordi det er urolig i Polen. Takk for svar. 0 Siter
Luska Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Skrevet 30. januar 2013 Ja jeg ville ikke hatt noe problemer med å dra til Kypros nå. Takk for svar. 0 Siter
laban Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 ''Men jeg har vært et ivrig medlem av "det vil helst gå bra"-foreningen mesteparten av livet.'' Der ønsker jeg å være medlem også. Noen tips for hvordan medlemsskapet i "det som kan gå galt, går sannsynligvis galt"-foreningen kan sies opp uten for mye om og men? Tja - for min egen del er det en blanding av statistikk og erfaring. Det er liksom alltid farligst å kjøre til flyplassen, statistisk sett ;-) Men jeg vet jo at ting kan gå galt, jeg bare forsøker å holde bekymringene på et fornuftig nivå avhengig av hvor sannsynlig det er. 0 Siter
Sør Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 ''Hadde du reist til Kypros nå mens det kriges i Syria? – Luska'' Hæ? Hvorfor skulle du ikke reise til Kypros fordi det er borgerkrig i Syria? Det er langt og åpent hav mellom dem, og Kypros er på ingen måte innblandet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Luska Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Skrevet 30. januar 2013 ''Hadde du reist til Kypros nå mens det kriges i Syria? – Luska'' Hæ? Hvorfor skulle du ikke reise til Kypros fordi det er borgerkrig i Syria? Det er langt og åpent hav mellom dem, og Kypros er på ingen måte innblandet. Med vennlig hilsen Unnskyld at jeg spurte da. 0 Siter
gullfisk Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Ja. Skulle gjerne tatt en tur til Kypros nå! 0 Siter
Sør Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Unnskyld at jeg spurte da. Du trenger selvsagt ikke si unnskyld; jeg synes bare det var et rart spørsmål. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.