Gå til innhold

Reise til Kypros når krig i Syria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde nok gjort det. Men jeg har vært et ivrig medlem av "det vil helst gå bra"-foreningen mesteparten av livet.

''Men jeg har vært et ivrig medlem av "det vil helst gå bra"-foreningen mesteparten av livet.''

Der ønsker jeg å være medlem også. Noen tips for hvordan medlemsskapet i "det som kan gå galt, går sannsynligvis galt"-foreningen kan sies opp uten for mye om og men? ;)

Annonse

''Men jeg har vært et ivrig medlem av "det vil helst gå bra"-foreningen mesteparten av livet.''

Der ønsker jeg å være medlem også. Noen tips for hvordan medlemsskapet i "det som kan gå galt, går sannsynligvis galt"-foreningen kan sies opp uten for mye om og men? ;)

Tja - for min egen del er det en blanding av statistikk og erfaring. Det er liksom alltid farligst å kjøre til flyplassen, statistisk sett ;-)

Men jeg vet jo at ting kan gå galt, jeg bare forsøker å holde bekymringene på et fornuftig nivå avhengig av hvor sannsynlig det er.

''Hadde du reist til Kypros nå mens det kriges i Syria? – Luska''

Hæ?

Hvorfor skulle du ikke reise til Kypros fordi det er borgerkrig i Syria? Det er langt og åpent hav mellom dem, og Kypros er på ingen måte innblandet.

Med vennlig hilsen

Unnskyld at jeg spurte da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...