Gå til innhold

Når psyken begynner å gå ut over jobben

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Eller er det medisinene? Hva gjør en da?

Problemer med konsentrasjonen. Skal gjør noe, og glemmer hva jeg holder på med. Helt tomt i hodet. Stirrer tomt på pc-skjermen en stund før jeg husker hva jeg skal gjøre. Arbeidet går dermed veldig sent, og jeg har mye arbeid som skulle vært gjort.

Skrevet

Man kan bare gjøre sitt beste, mer kan man ikke. Men det er klart at man kan ikke være på jobb hvis man ikke greier å jobbe. Da må man få seg en sykmelding. Vet dette ikke er lett, vært i slik situasjon selv. For meg var det umulig å jobbe, jeg hadde så store problemer med å ta telefonen og kastet opp på jobb pga angst. Det gikk ikke nei!. Livet med trygd er ikke noe ettertraktet, men jeg vil heller ha det slik enn å gjøre en dårlig jobb.

Gjest bølger
Skrevet

Man kan bare gjøre sitt beste, mer kan man ikke. Men det er klart at man kan ikke være på jobb hvis man ikke greier å jobbe. Da må man få seg en sykmelding. Vet dette ikke er lett, vært i slik situasjon selv. For meg var det umulig å jobbe, jeg hadde så store problemer med å ta telefonen og kastet opp på jobb pga angst. Det gikk ikke nei!. Livet med trygd er ikke noe ettertraktet, men jeg vil heller ha det slik enn å gjøre en dårlig jobb.

Jeg får jo gjort noe, men det går veldig sent. Har ikke tid til det, og så får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke får gjort så mye. Prøver å trøste meg med at det tross alt er bedre at jeg gjør det som jeg får gjort, enn at jeg blir hjemme. Trives veldig godt i jobben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...