Gå til innhold

Hjelp/nhd

Gjest Er så dårlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det har jeg. Siste plassen jeg var på var tryggest, de kunne mer der om min sykdom. Da følte jeg at de visste hva de holdt på med, da var det ikke jeg som styrte. Men det var jo ok på de andre plassene og, men mer utrygt.

Er det mulig å få kontakt med en av legene fra det stedet du hadde mest positive erfaringer med? Fungerer ikke dps der du bor?

Gjest Er så dårlig
Skrevet

Er det mulig?!! Du må da føle deg utrolig alene om dette her, med mindre du har noen rundt deg du kan diskutere noe av det med. Allikevel, så tungt det må være.

All sympati og medfølelse til deg. Jeg beundrer deg som i det hele tatt klarer å holde deg oppreist. Det hadde ikke jeg klart.

Føler meg alene men har jo nettet...dol, har lært mye her. Og behandleren gjør så godt hun kan. Skal ikke svartmale alt, men merker jo at ting gjøres annerledes noen plasser.

Gjest Er så dårlig
Skrevet

Er det mulig å få kontakt med en av legene fra det stedet du hadde mest positive erfaringer med? Fungerer ikke dps der du bor?

''Er det mulig å få kontakt med en av legene fra det stedet du hadde mest positive erfaringer med? Fungerer ikke dps der du bor?''

Ikke aktuelt å kontakte den legen. Det fungerer på et vis, men må si at jeg har ikke mye tro på det. Ikke når en har sett hvordan det kan/skal fungere.

Gjest Er så dårlig
Skrevet

Men nå føler jeg behandleren min leser dette, og du er flink du altså :-)

En kan ikke ha kompetase om alt mulig heller, det er forståelig det. Men dere burde visst litt om medisiner og ulike sykdommer...

Og Gondor: Takk, og god natt.

Skrevet

Men nå føler jeg behandleren min leser dette, og du er flink du altså :-)

En kan ikke ha kompetase om alt mulig heller, det er forståelig det. Men dere burde visst litt om medisiner og ulike sykdommer...

Og Gondor: Takk, og god natt.

Riktig god natt og sov godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...