Gå til innhold

Trinny & Susannah

Anbefalte innlegg

''Så en som tidligere var mye her også for en tid tilbake, og som også har hatt tøffe år - rørende det og!''

Det så jeg også..veldig rørende! Også kjente jeg igjen kjedet

Ja ikke sant, båret nært hjertet i fire år. Men godt å se at det var et varmt smil der også!

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

6

• Mary Poppins

3

• EnolaGay

3

• Lillemus

2

tzatziki1365380058

Har ikke sett på de norske programmene, er redd jeg ville syntes det var vel kleint, men har sett og likt noen av de engelske.

Men jeg tenker alltid at de ønsker at damene skal kle seg mye mer feminint enn vi er, eller i alle fall var, vant til å kle oss til hverdags. Dresskoden her til lands er generelt noe slappere enn der de kommer fra, har jeg inntrykk av, og det reflekteres vel i stilen til "folk flest".

Har ofte lurt på om disse som blir made over, blir fornøyde på sikt. Klarer de å følge opp frisyrer og sminke, feks, eller er det bare kvarteret på tv de ser ok ut? Jeg tror det er en del av hårfrisyrene jeg i alle fall ville slitt med å få til til hverdags.

Har ikke sett på de norske programmene, er redd jeg ville syntes det var vel kleint, men har sett og likt noen av de engelske.

Men jeg tenker alltid at de ønsker at damene skal kle seg mye mer feminint enn vi er, eller i alle fall var, vant til å kle oss til hverdags. Dresskoden her til lands er generelt noe slappere enn der de kommer fra, har jeg inntrykk av, og det reflekteres vel i stilen til "folk flest".

Har ofte lurt på om disse som blir made over, blir fornøyde på sikt. Klarer de å følge opp frisyrer og sminke, feks, eller er det bare kvarteret på tv de ser ok ut? Jeg tror det er en del av hårfrisyrene jeg i alle fall ville slitt med å få til til hverdags.

''Har ofte lurt på om disse som blir made over, blir fornøyde på sikt. Klarer de å følge opp frisyrer og sminke, feks, eller er det bare kvarteret på tv de ser ok ut? Jeg tror det er en del av hårfrisyrene jeg i alle fall ville slitt med å få til til hverdags'' Har tenkt det samme, men kjenner ei som kjenner ei som var med da de var her i byen, og de hadde fått masse tips for hverdags av både T&S og resten av teamet av stylister og frisører (som var lokale) her i allefall - men ve-e-ldig stylet for den der catwalken. Hun her hadde ikke regnet med å noen gang bli seende sånn ut igjen hehe ;-)

Det er sikkert en grunn til at nordmenn kalles "jordnære" ;) Vi kan jo finne på å dra på shopping en lørdag formiddag, iført allværsjakke - noe T&S sikkert hadde dødd av :P

Jeg lurer også litt på hvor varig den nye klesstilen blir.... for det er ikke til å stikke bak en stol at endel av kleskombinasjonene er såpass spesielle at man ikke selv så lett greier å følge opp (jeg greier iallefall ikke å se på forhånd at det de ikler damene blir fint når det matches). En ting er at de finner en stil/fasong som kler deres kropper, så jeg tipper deltagerne blir sikrere på hva de skal lete etter i butikken:)

Annonse

Det er sikkert en grunn til at nordmenn kalles "jordnære" ;) Vi kan jo finne på å dra på shopping en lørdag formiddag, iført allværsjakke - noe T&S sikkert hadde dødd av :P

Jeg lurer også litt på hvor varig den nye klesstilen blir.... for det er ikke til å stikke bak en stol at endel av kleskombinasjonene er såpass spesielle at man ikke selv så lett greier å følge opp (jeg greier iallefall ikke å se på forhånd at det de ikler damene blir fint når det matches). En ting er at de finner en stil/fasong som kler deres kropper, så jeg tipper deltagerne blir sikrere på hva de skal lete etter i butikken:)

Det er jo så forbanna uuuuuuupraktisk! *stønner* Man har en hverdag med unger, opp tidlig, kaos i huset, alle mann ut. Og så er det husarbeid, løpe alle mulige ærend, handle, unger hjem, matlaging, oppvask, lekser, trening, kveldsmat (og all ryddinga mellom slagene)

Hvem norsk dame er det som har fire unger og løper rundt på høye heler med rem over ankelen, så trange klær at man ikke kan puste eller stoffer som er så tynne at lungebetennelsen er et faktum?!

Det er jo så forbanna uuuuuuupraktisk! *stønner* Man har en hverdag med unger, opp tidlig, kaos i huset, alle mann ut. Og så er det husarbeid, løpe alle mulige ærend, handle, unger hjem, matlaging, oppvask, lekser, trening, kveldsmat (og all ryddinga mellom slagene)

Hvem norsk dame er det som har fire unger og løper rundt på høye heler med rem over ankelen, så trange klær at man ikke kan puste eller stoffer som er så tynne at lungebetennelsen er et faktum?!

Unnskyldninger og atter unnskyldninger! Kan du ikka bare la au pairen ta seg av de greiene, og trene litt mer styrke og kondisjon? Da blir det ikke noe problem med pustinga. Man kan hvis man vil.

Annonse

Jeg!!

Neida, skjønner hva du mener ;) De forventer nok heller ikke at vi skal se ut til hverdags slik damene ser ut på "avslutningsseremonien" - men veldig spennende å få tips om hvilken fasong klærne bør ha ut fra ens egen kroppfasong... "Er du en murstein, eller er du en..... eh... " (mursteinen er den eneste som har festa seg i skolten min tror jeg :P)

Så ikke det programmet, men det er da ikke noe galt med rosa treningsjakker vel... ? :) Jeg har flere lette - og lekre! - rosa løpejakker, noe jeg synes er feminint og kledelig.

Du får finne ut om du skal stole på deg selv eller T&S :P Selv tror jeg nok jeg beholder den rosa treningsjakka selv om den muligens er fjortis i deres øyne :P

Du får finne ut om du skal stole på deg selv eller T&S :P Selv tror jeg nok jeg beholder den rosa treningsjakka selv om den muligens er fjortis i deres øyne :P

Den beholdes definitivt! Jeg blir absolutt mer motivert av fint treningstøy - og her bruker jeg gjerne farger - i alle fall to om gangen! Og føler meg til og med fin:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...