Gå til innhold

Trinny & Susannah

Anbefalte innlegg

Du får finne ut om du skal stole på deg selv eller T&S :P Selv tror jeg nok jeg beholder den rosa treningsjakka selv om den muligens er fjortis i deres øyne :P

''Selv tror jeg nok jeg beholder den rosa treningsjakka selv om den muligens er fjortis i deres øyne :P''

De hadde antagelig besvimt hadde de sett min garderobe... *hehe*

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

6

• Mary Poppins

3

• EnolaGay

3

• Lillemus

2

''Selv tror jeg nok jeg beholder den rosa treningsjakka selv om den muligens er fjortis i deres øyne :P''

De hadde antagelig besvimt hadde de sett min garderobe... *hehe*

Tror nok de hadde besvimt av manges garderober gitt :P

De påsto at nordmenn var så utrolig dårlige til å kle seg, men hva med briter??? Makan ass!! Kjente nesten jeg ble en smule fornærma :P

Annonse

Har også sett noen episoder av programmet og har felt et par tårer over vanskelige skjebner og fint sluttresultat ;-)

De plukker riktignok ikke opp tilfeldige mennesker fra gata (slik programmet gir inntrykk av), kandidater må søke og det gjøres en del research før utvelgelse og innspilling. Deretter er alt nøye regissert og redigert, heilt ned til "tårevåt-avslutnings-tale". (Kjenner to som var med i forrige sesong som begge måtte spille inn sluttkommentarene fleire ganger etter instruks, og da helst med tårer).

Men konseptet er forsåvidt OK i den forstand at de støtter mangfold i utseendehysteriet og opptrer med respekt og empati. Tror jeg.

Har også sett noen episoder av programmet og har felt et par tårer over vanskelige skjebner og fint sluttresultat ;-)

De plukker riktignok ikke opp tilfeldige mennesker fra gata (slik programmet gir inntrykk av), kandidater må søke og det gjøres en del research før utvelgelse og innspilling. Deretter er alt nøye regissert og redigert, heilt ned til "tårevåt-avslutnings-tale". (Kjenner to som var med i forrige sesong som begge måtte spille inn sluttkommentarene fleire ganger etter instruks, og da helst med tårer).

Men konseptet er forsåvidt OK i den forstand at de støtter mangfold i utseendehysteriet og opptrer med respekt og empati. Tror jeg.

Har skjønt at endel er "skuespill", ja ;) Men totalt sett et ok programkonsept jeg ikke tror noen tar skade av :)

den ene dama fra Ålesund på kafe i byen :) Hun som hadde hatt anoreksia.... Hun så like flott ut som etter forvandlingen! La faktisk merke til henne fordi hun så så trendy ut:) Hun hadde samme buksa som på TV, men med annen overdel og andre smykker. Råfin var hun :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...