Gå til innhold

En blogg til ettertanke

Anbefalte innlegg

Gjest Les, lær og lev

Marit var så glad i livet, og døde så altfor ung fra sine tre barn i går. Det har vært et privilegium å få følge bloggen hennes det siste året, det har lært meg å leve mer.

For å hedre hennes minne legger jeg ut adressen her, i håp om at flere kan få satt egen tilværelse i brutalt perspektiv.

Les, lær og lev: www.idetsykehjrnet.blogspot.com

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388176-en-blogg-til-ettertanke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sterke saker. Veldig. Sterk dame, og en sterk penn. Det burde i grunnen vært utgitt det der. Hm, jr skal få en varm nattaklem i søvnen, mannen min og jeg skal ligge tett inntil hverandre i kveld, og i morgen skal jeg ringe min mor og fortelle henne hvor inderlig glad jeg er i henne. Livet er forgjengelig, og man vet virkelig aldri.

Gjest Les, lær og lev

En sterk historie. Har lest i flere timer nå, og fortsetter i morgen. Vi vet lite om fremtiden, og må prøve å glede oss over de dagene vi får. Mine egne problemer kom på avstand mens jeg leste. Det er utrolig hva mange mennesker må gå igjennom.

Er glad for at bloggen gir deg også perspektiv. Syns hun fortjener å bli lest, og unner andre å la seg utfordre i forhold til eget liv.

Gjest Les, lær og lev

Sterke saker. Veldig. Sterk dame, og en sterk penn. Det burde i grunnen vært utgitt det der. Hm, jr skal få en varm nattaklem i søvnen, mannen min og jeg skal ligge tett inntil hverandre i kveld, og i morgen skal jeg ringe min mor og fortelle henne hvor inderlig glad jeg er i henne. Livet er forgjengelig, og man vet virkelig aldri.

Det høres ut som om du reagerer på samme måte som meg. De små tingene i hverdagen er verdifulle, og ikke minst menneskene som omgir oss. Og det vanker mye mer godord, udelt oppmerksomhet og kos på familien etter å ha opplevd den bloggen. Håper den blir redigert i bokform

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...