Gå til innhold

følsomheten i klitoris

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg er ei jente på tjue år og har ett spørmål angående klitoris. jeg føler selv at jeg har liten følelse i klitoris. da jeg var yngre var det ikke slik. jeg begynte i 8 klasse å stimulere klitoris. bruker vibrator nå og har gjort det i ett par år. men nå er det virkelig vanskelig å føle nytelse i klitorisen min. dette kan umulig være "normalt"? jeg strever med å finne det ene punktet som har alltid vært "det rette punktet" og følelsen er minimal. lurer på også om man kan få dekt operasjoner som går på skjeden. får alltid luft i og dette plaget meg i mange år da dette ødelegger følelsen for meg og mine sexpartnere. da skjeden blir ett "hulerom". vet at dette er mange som sliter med, og at det er bare å presse ut lufta, men da må jeg gjøre dette HELE TIDEN. får veldig liten nytelse av sex, og har gjort knipeøvelser i mange mnd, og dette funker ikke.

Skrevet

Et tips er å slutte med vibrator. Det gir en såpass hard stimulering av klitoris at følsomheten kan reduseres (min erfaring). Har dere prøvd alle mulige stillinger? Kanskje det er en stilling som bidrar til at luften presses ut av skjeden? Ellers hadde jeg dratt til fastlegen og lagt frem problemet. Sånn skal du ikke ha det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...