Gå til innhold

Vaskelapper og skjerf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Litt enig.. men det er vel sikkert en veldig spesiell vaskeinstruksjon på dem da, og det blir glemt om lappen fjernes :-)

Hehe, enig, uten at det er noe jeg tenker mye på (og hadde neppe opprettet en tråd om det - men svare kan jeg ;)).

Noe lignende gjelder forsåvidt merkelapper nederst på ermet på herrejakker - ser dumt ut når jakken tas i bruk uten at dette fjernes.

Hehe, enig, uten at det er noe jeg tenker mye på (og hadde neppe opprettet en tråd om det - men svare kan jeg ;)).

Noe lignende gjelder forsåvidt merkelapper nederst på ermet på herrejakker - ser dumt ut når jakken tas i bruk uten at dette fjernes.

''Noe lignende gjelder forsåvidt merkelapper nederst på ermet på herrejakker - ser dumt ut når jakken tas i bruk uten at dette fjernes''

Særlig når dressen er fra The Player ;)

Annonse

Gjest Elextra

Klipper alltid av - og nå gikk det selvfølgelig galt med et dyrt! skjerf i vasken - men aner ikke hva jeg gjorde feil da lappen var vekk... :(

''Klipper alltid av - og nå gikk det selvfølgelig galt med et dyrt! skjerf i vasken - men aner ikke hva jeg gjorde feil da lappen var vekk... ''

Min erfaring er at det bestandig står rens på dyre skjerf, uansett materiale (er gjerne ull og/eller silke).

Ofte vasker jeg dem likevel på ullvask (i vaskepose) med mildt vaskemiddel, og det går oftest bra. Fine silkeskjerf går til rens.

(ja - jeg elsker skjerf ;))

''Klipper alltid av - og nå gikk det selvfølgelig galt med et dyrt! skjerf i vasken - men aner ikke hva jeg gjorde feil da lappen var vekk... ''

Min erfaring er at det bestandig står rens på dyre skjerf, uansett materiale (er gjerne ull og/eller silke).

Ofte vasker jeg dem likevel på ullvask (i vaskepose) med mildt vaskemiddel, og det går oftest bra. Fine silkeskjerf går til rens.

(ja - jeg elsker skjerf ;))

Jeg og!

Mener det var ullvask - men hender at jeg glemmer meg... Er i alle fall helt ubrukelig, så får bli mer nøye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...