Gå til innhold

Skal slutte med Lamictal

Anbefalte innlegg

Gjest nok er nok ja
Skrevet

Når psykiateren min slutter i jobben sin ( snart ) skal jeg slutte med medisinen min. Lamictal. Hun har aldri tatt meg seriøs angående bivirkninger. Fæla mareritt i flere år og nattesvette..

Skal ikke fortsette hos en annen psykiater for de ser på meg som ferdigbehandlet. Har bipolar 2. (Tror hun)

Tåler ikke Lithium.

Skrevet

Når du slutter med lamictal må du regne med at sykdommen kommer tilbake etter en stund. Husker du hvordan du hadde det da du var syk?

Det finnes jo mange andre medisiner du kan forsøke, seroquel f.eks.?

Gjest nok er nok ja
Skrevet

Når du slutter med lamictal må du regne med at sykdommen kommer tilbake etter en stund. Husker du hvordan du hadde det da du var syk?

Det finnes jo mange andre medisiner du kan forsøke, seroquel f.eks.?

Tåler heller ikke Seroquel. Har prøvd.

Gjest nok er nok ja
Skrevet

Jeg har bare vært deprimert ca hver annet år uten medisin. Dette er tross alt bedre enn å ha jævlige mareritt hver natt i mange år!

Skrevet

Tåler heller ikke Seroquel. Har prøvd.

Skulle nesten tro du var i slekt med meg, hehe. Jeg har også en laaaaang medisinhistorie bak meg. Bare det at jeg vet jeg ikke greier meg uten medisiner. Vet ikke hva jeg ender opp med jeg heller, men jeg vet at det finnes endel alternativer enda. Det er jo lov til å prøve seg uten medisiner, men da må du love deg selv å søke hjelp hvis det ikke går bra. Det verste for meg er at jeg får store selvmordsplaner og kan finne på å gjøre noe dumt uten medisiner. Nå er disse fraværende faktisk, noe som føles veldig godt. Har brukt veldig mye energi på depresjoner og faenskap. Ønsker deg lykke til ihvertfall.

Gjest nok er nok ja
Skrevet

Skulle nesten tro du var i slekt med meg, hehe. Jeg har også en laaaaang medisinhistorie bak meg. Bare det at jeg vet jeg ikke greier meg uten medisiner. Vet ikke hva jeg ender opp med jeg heller, men jeg vet at det finnes endel alternativer enda. Det er jo lov til å prøve seg uten medisiner, men da må du love deg selv å søke hjelp hvis det ikke går bra. Det verste for meg er at jeg får store selvmordsplaner og kan finne på å gjøre noe dumt uten medisiner. Nå er disse fraværende faktisk, noe som føles veldig godt. Har brukt veldig mye energi på depresjoner og faenskap. Ønsker deg lykke til ihvertfall.

Takk for hyggelig svar!

:-)

Skrevet

Jeg har bare vært deprimert ca hver annet år uten medisin. Dette er tross alt bedre enn å ha jævlige mareritt hver natt i mange år!

''Dette er tross alt bedre enn å ha jævlige mareritt hver natt i mange år!''

Tror det er undervurdert hvor fælt det er med mareritt, jeg slipper mareritt når jeg tar solian. Det er rart men de forsvinner da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...