Gjest nok er nok ja Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Når psykiateren min slutter i jobben sin ( snart ) skal jeg slutte med medisinen min. Lamictal. Hun har aldri tatt meg seriøs angående bivirkninger. Fæla mareritt i flere år og nattesvette.. Skal ikke fortsette hos en annen psykiater for de ser på meg som ferdigbehandlet. Har bipolar 2. (Tror hun) Tåler ikke Lithium. 0 Siter
Gjest geneva Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Når du slutter med lamictal må du regne med at sykdommen kommer tilbake etter en stund. Husker du hvordan du hadde det da du var syk? Det finnes jo mange andre medisiner du kan forsøke, seroquel f.eks.? 0 Siter
Gjest nok er nok ja Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Når du slutter med lamictal må du regne med at sykdommen kommer tilbake etter en stund. Husker du hvordan du hadde det da du var syk? Det finnes jo mange andre medisiner du kan forsøke, seroquel f.eks.? Tåler heller ikke Seroquel. Har prøvd. 0 Siter
Gjest nok er nok ja Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har bare vært deprimert ca hver annet år uten medisin. Dette er tross alt bedre enn å ha jævlige mareritt hver natt i mange år! 0 Siter
Gjest geneva Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Tåler heller ikke Seroquel. Har prøvd. Skulle nesten tro du var i slekt med meg, hehe. Jeg har også en laaaaang medisinhistorie bak meg. Bare det at jeg vet jeg ikke greier meg uten medisiner. Vet ikke hva jeg ender opp med jeg heller, men jeg vet at det finnes endel alternativer enda. Det er jo lov til å prøve seg uten medisiner, men da må du love deg selv å søke hjelp hvis det ikke går bra. Det verste for meg er at jeg får store selvmordsplaner og kan finne på å gjøre noe dumt uten medisiner. Nå er disse fraværende faktisk, noe som føles veldig godt. Har brukt veldig mye energi på depresjoner og faenskap. Ønsker deg lykke til ihvertfall. 0 Siter
Gjest nok er nok ja Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Skulle nesten tro du var i slekt med meg, hehe. Jeg har også en laaaaang medisinhistorie bak meg. Bare det at jeg vet jeg ikke greier meg uten medisiner. Vet ikke hva jeg ender opp med jeg heller, men jeg vet at det finnes endel alternativer enda. Det er jo lov til å prøve seg uten medisiner, men da må du love deg selv å søke hjelp hvis det ikke går bra. Det verste for meg er at jeg får store selvmordsplaner og kan finne på å gjøre noe dumt uten medisiner. Nå er disse fraværende faktisk, noe som føles veldig godt. Har brukt veldig mye energi på depresjoner og faenskap. Ønsker deg lykke til ihvertfall. Takk for hyggelig svar! :-) 0 Siter
Gjest wai Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har bare vært deprimert ca hver annet år uten medisin. Dette er tross alt bedre enn å ha jævlige mareritt hver natt i mange år! ''Dette er tross alt bedre enn å ha jævlige mareritt hver natt i mange år!'' Tror det er undervurdert hvor fælt det er med mareritt, jeg slipper mareritt når jeg tar solian. Det er rart men de forsvinner da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.