Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sønnen min hadde jobbedag for et par uker siden og skulle tjene penger til Rasjahi i Bangladesh.

Han hadde planer om å selge vafler, men det ble ikke noe av. I stedet fikk han jobb hos mormor, og jobbet der fra 10-16 og tjente 500 kr. Han hjalp henne å rydde i kjelleren, fikk kjørt ting på spøla, renset sofaen, måket snø og laget middag til henne. I tillegg solgte han ved til henne for 200 kr. Han hadde da vært med på sagingen og hatt den oppi sekker. Dette gjorde han en annen dag, men han regnet det med i jobbedagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388198-gi-en-dag/page/2/#findComment-3441007
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tatjana

Akkurat. Det er ikke saken som irriterer meg, men hvordan skolen legger opp til krav, uten å stille med noe som helst annet til ungene..

I dag skal de plutselig ha de siste to gymtimene på isbanen. Det er nesten seks km fra skolen, ungene må komme seg til og fra selv. Og busskortet virker bare to ganger om dagen.... som enda et eksempel. Fravær medfører anmerkning. Ungene må dessuten betale inngang og leie av skøyter med. Beskjeden kom i går og bare til elevene. Sånt ergrer meg. Prinsippet.

Jeg kjører og tar med de jeg kan. Men ikke alle mammaer går og "slenger" hele dagen som meg..

Oi - da hadde jeg blitt sur ja! Jeg er på jobb hele dagen. Skal ungene være noe annet sted enn på skolen i skoletida så anser jeg at det er skolens oppgave å frakte dem til og fra. Faktisk. Eventuelt dekke utgifter til buss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388198-gi-en-dag/page/2/#findComment-3441276
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...