Gå til innhold

Imorgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg. Men jeg må klippe meg. Sitter å svetter i stolen. Lirer av meg noen fraser...he he.. Hva heter det for noe ? Sosial Angst. Men jeg som har Panikkangst og GAD i tillegg ( joda bruker 6 mg Xanor pr. dag). Hjelper.

Snart skal jeg til tannlegen - enda verre. Ikke fordi det gjør vondt, det er bare å være der - å snakke, være sosial...

Diagnose: Panikkangst - GAD - Sosial Angst og liker ikke at folk kikker på meg når jeg går på offentlige steder...Er mest inne i leiligheten men...liker heller ikke å handle mat - dere skjønner...men mat er nødvendig onde så klart.

Planlegger nøye hver operasjon jeg skal gjøre. Angsten er det verste - det er lammende, og mange ganger kommer jeg ikke ut.

Noen som kjenner seg igjen ?

Skrevet

Har hatt det mye på den måten, det er helt forferdelig. Lykke til hos frisøren :-)

Skrevet

Det er ikke uten grunn jeg har hår som er så langt at det setter seg fast i bukselinninga. Heldigvis er jeg kvinne. Jeg liker ikke at noen tar på meg. Av den grunn er jo seff fysioterapi som jeg trenger ikke et alternativ og tannlegen psyker jeg meg opp til en gang i året. Jeg har vel ikke sosial angst. men jeg takler ikke at andre enn barna mine tar på meg. Til gjengjeld koser vi masse:)

Skrevet

Det er ikke uten grunn jeg har hår som er så langt at det setter seg fast i bukselinninga. Heldigvis er jeg kvinne. Jeg liker ikke at noen tar på meg. Av den grunn er jo seff fysioterapi som jeg trenger ikke et alternativ og tannlegen psyker jeg meg opp til en gang i året. Jeg har vel ikke sosial angst. men jeg takler ikke at andre enn barna mine tar på meg. Til gjengjeld koser vi masse:)

Det hørtes bra ut. Du er kanskje litt layback enn meg :-)

Skrevet

Har hatt det mye på den måten, det er helt forferdelig. Lykke til hos frisøren :-)

Takk, skal stålsette meg... :-)

Skrevet

Forsåvidt ikke, men jeg foretrekker at frisøren holder kjeft og klipper meg og blir ferdig, ikke all den småpraten en del frisører driver med. *hehe*

Og hos tannlegen er det jo svært begrenset hva man får sagt da. ;o)

Skrevet

Forsåvidt ikke, men jeg foretrekker at frisøren holder kjeft og klipper meg og blir ferdig, ikke all den småpraten en del frisører driver med. *hehe*

Og hos tannlegen er det jo svært begrenset hva man får sagt da. ;o)

Det er det som plager meg "Lillemus" - at frisøren begyner å prate....hva driver du med osv....hva svarer jeg?....svetten renner allerede når jeg skriver dette...ohh...

Skrevet

Det er det som plager meg "Lillemus" - at frisøren begyner å prate....hva driver du med osv....hva svarer jeg?....svetten renner allerede når jeg skriver dette...ohh...

Har et godt forslag til deg! Kjenner du noen som har et gammelt høreapparat du kan låne? Ta det på deg og si at du er stokk døv uten apparatet, og at du må ta det av når du klipper håret. Da tør ikke frisøren snakke med deg i det hele tatt! *snakker av erfaring* :P

Skrevet

Har et godt forslag til deg! Kjenner du noen som har et gammelt høreapparat du kan låne? Ta det på deg og si at du er stokk døv uten apparatet, og at du må ta det av når du klipper håret. Da tør ikke frisøren snakke med deg i det hele tatt! *snakker av erfaring* :P

He he ...det var et godt forslag !! Men, synd - vet ikke om noen som har det gitt...

Skrevet

He he ...det var et godt forslag !! Men, synd - vet ikke om noen som har det gitt...

Du får late som du har et sånt bittelite i-øret-høreapparat som du snapper ut av øret etter at du har avtalt frisyre osv - så gir du beskjed om at du er døv uten dette.. og husk - ikke skvett om noe ramler ned eller lager bråk - da er du avslørt :P

Skrevet

Klarer du å si til frisøren når du kommer at du lider av angst og helst ikke vil at h*n skal snakke, men bare klippe deg og bli ferdig?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Det er det som plager meg "Lillemus" - at frisøren begyner å prate....hva driver du med osv....hva svarer jeg?....svetten renner allerede når jeg skriver dette...ohh..''

Har de ikke blader hos frisøren din? Alle frisørsalonger har vel det ? Jeg leser alltid når jeg er hos frisøren. Ta med deg bok eller blader, hvis ikke de har. Da slipper du at det blir for mange spørsmål og mye prat.

Skrevet

''Det er det som plager meg "Lillemus" - at frisøren begyner å prate....hva driver du med osv....hva svarer jeg?....svetten renner allerede når jeg skriver dette...ohh..''

Har de ikke blader hos frisøren din? Alle frisørsalonger har vel det ? Jeg leser alltid når jeg er hos frisøren. Ta med deg bok eller blader, hvis ikke de har. Da slipper du at det blir for mange spørsmål og mye prat.

Ja, det var en godt forslag ja. ...Jepp.

Skrevet

Klarer du å si til frisøren når du kommer at du lider av angst og helst ikke vil at h*n skal snakke, men bare klippe deg og bli ferdig?

"Lillemus" - eh - vet ikke hvordan jeg skal for sagt det...shitt..

Skrevet

Du får late som du har et sånt bittelite i-øret-høreapparat som du snapper ut av øret etter at du har avtalt frisyre osv - så gir du beskjed om at du er døv uten dette.. og husk - ikke skvett om noe ramler ned eller lager bråk - da er du avslørt :P

He he..."togli" bra den....men litt for vill...

Skrevet

"Lillemus" - eh - vet ikke hvordan jeg skal for sagt det...shitt..

Det skjønner jeg godt, jeg hadde ikke klart å si det sjøl heller. :o) Men lykke til da! Du blir sikkert kjempefin på håret etterpå! :o)

Skrevet

Det skjønner jeg godt, jeg hadde ikke klart å si det sjøl heller. :o) Men lykke til da! Du blir sikkert kjempefin på håret etterpå! :o)

He he he....takk :-)

Skrevet

He he..."togli" bra den....men litt for vill...

Ser den ;)

Men du... hadde jeg vært frisør, så hadde jeg ikke leet på øyenbryna om en kunde av meg sa at han/hun plagdes av angst og derfor grua seg veldig til frisørbesøket - og at hun/han helst ønska å slippe å prate unødig. Tror det er helt uproblematisk at du sier det rett ut :)

Skrevet

Ser den ;)

Men du... hadde jeg vært frisør, så hadde jeg ikke leet på øyenbryna om en kunde av meg sa at han/hun plagdes av angst og derfor grua seg veldig til frisørbesøket - og at hun/han helst ønska å slippe å prate unødig. Tror det er helt uproblematisk at du sier det rett ut :)

...men bare det å si det da.....ikke lett for meg altså...sorry.

Skrevet

...men bare det å si det da.....ikke lett for meg altså...sorry.

Nei, skjønner det..... En jeg kjenner har det som deg - hun liker ikke å prate når hun er hos frisøren. Hun sier at hun pleier å lukke øynene og slappe av, og da prater heller ikke frisøren med henne. Kanskje du kunne prøve det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...