Gå til innhold

Imorgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, skjønner det..... En jeg kjenner har det som deg - hun liker ikke å prate når hun er hos frisøren. Hun sier at hun pleier å lukke øynene og slappe av, og da prater heller ikke frisøren med henne. Kanskje du kunne prøve det?

Beste tipse til nå "togli" . Det skal jeg gjøre...Takk.

Skrevet

Hvorfor kaller du deg "togli" forresten?

Skrevet

Lykke til da :) Det går nok veldig bra, og så blir du stolt av deg selv når det er overstått og du er lekker på håret ;)

Skrevet

Tilfeldig ?

Skrevet

Hehe, skulle igrunnen ha skifta nick til noe litt "kulere".... Den gangen jeg droppa inn her for sånn ca 13-14 år siden, så måtte jeg ha et nick for å kunne skrive noe.. Jeg valgte initialene mine da jeg egentlig hadde et svært ubevisst forhold til nick den gangen (tror igrunnen ikke jeg visste hva et nick var engang:P). Nå ER jeg liksom togli, så inntil videre får jeg hete det :P

Skrevet

Hehe, skulle igrunnen ha skifta nick til noe litt "kulere".... Den gangen jeg droppa inn her for sånn ca 13-14 år siden, så måtte jeg ha et nick for å kunne skrive noe.. Jeg valgte initialene mine da jeg egentlig hadde et svært ubevisst forhold til nick den gangen (tror igrunnen ikke jeg visste hva et nick var engang:P). Nå ER jeg liksom togli, så inntil videre får jeg hete det :P

Greit det vel? Jeg tok Olav Femte fra den Norske spillefilmen fra 1973 - hvor alt gikk galt. Olav Femte skal bygge nytt hus, men alt går galt...

Har tenkt å bytte til "Reidar Rose". Vi får se :-)

Skrevet

Greit det vel? Jeg tok Olav Femte fra den Norske spillefilmen fra 1973 - hvor alt gikk galt. Olav Femte skal bygge nytt hus, men alt går galt...

Har tenkt å bytte til "Reidar Rose". Vi får se :-)

Uansett du virker som en flott person !

Gjest vinrød
Skrevet

''Noen som kjenner seg igjen ?''

Yes, I do. Løsenet for meg er faktisk antipsykotiske medisiner, tro det eller ei. Jeg har ikke GAD, langt derifra, men jeg har samme sosiale angsten som deg, kanskje mere paranoid. Har du noen gang prøvd sånne medisiner i små doser?

Skrevet

''Noen som kjenner seg igjen ?''

Yes, I do. Løsenet for meg er faktisk antipsykotiske medisiner, tro det eller ei. Jeg har ikke GAD, langt derifra, men jeg har samme sosiale angsten som deg, kanskje mere paranoid. Har du noen gang prøvd sånne medisiner i små doser?

Nei, det har jeg aldri prøvd..."vinrød". Hadde god effekt på deg?

Gjest lampeLars
Skrevet

Jada. Kjenner meg igjen. Forsøk å fokusere på at du blir fornøyd etterpå. Gi deg selv en klapp på skuldra og en belønning. :)

Gjest vinrød
Skrevet

Nei, det har jeg aldri prøvd..."vinrød". Hadde god effekt på deg?

Yes, jeg greier meg ikke uten. Anbefales! Spør legen din om du kan få en sånn medisin. Du kan jo få et helt nytt liv. Det fikk ihvertfall jeg.

Skrevet

Jada. Kjenner meg igjen. Forsøk å fokusere på at du blir fornøyd etterpå. Gi deg selv en klapp på skuldra og en belønning. :)

"lampeLars" - det var det da.....

Skrevet

Ja, det var det da...... "lampeLars".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...