Gå til innhold

Grå/hvite hår

Gjest bekymret for mine flotte lokker

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret for mine flotte lokker
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 18 år. allerede da jeg var 16 oppdaget frisøren mine første hvite hår, men da var det ikke så mange av de. Nå kan jeg stå i en hel time og nappe, og fortsatt finne hvite/sølvfargede hårstrå. De vokser over hele hodet, det er ikke en bestemt flekk. Jeg har mørkebrunt hår, så man ser de veldig godt. Noen steder er det brune hårstrå som nå har begynt å vokse ut som hvite, og andre steder (de det er flest av) har jeg hårstrå som bare er et par cm som er hvite. Vet du hva dette skyldes, og hva som eventuelt kan hjelpe?

Skrevet

Har du noen slektninger som er blitt tidlig gråhåret?

Skrevet

Det er sikkert pga arv. Jeg synes jo grått hår er nydelig men jeg skjønner det kan oppleves kjipt når du er såpass ung. Ha noen glansvasker tilgjengelig hjemme slik at du lett kan styre det selv om du føler behovet for det men få for all del hjelp av en frisør til å finne riktig fargetone.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...