Gå til innhold

Build-a-bear i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge nettsidene skal det være Build-a-bear på Hamley's i London, men jeg finner ikke det på hjemmesidene til Hamley's....

Noen som kan bekrefte/avkrefte?

Skrevet

Det var ihvertfall det før, Guttungen har en bamse derfra. Men det er en del år sida, tipper han var 6 eller noe den gangen, og han fyller 14 om få uker. ;)

Gjest Den er der!
Skrevet

Den er der! Men er en slags " butikk i butikken" mens resten av Hamleys er -en stor butikk.

Skrevet

Nå er det allerede 2,5 år siden vi var i London sist, men da var det absolutt en B-a-B inne på Hamley's, ja.

Den er nok der enda, tenker jeg.

Skrevet

Jeg kan ringe og høre i morgen, om du vil.

Skrevet

Det var ihvertfall det før, Guttungen har en bamse derfra. Men det er en del år sida, tipper han var 6 eller noe den gangen, og han fyller 14 om få uker. ;)

Tusen takk!

Skrevet

Den er der! Men er en slags " butikk i butikken" mens resten av Hamleys er -en stor butikk.

Skjønner! Tusen takk!

Skrevet

Nå er det allerede 2,5 år siden vi var i London sist, men da var det absolutt en B-a-B inne på Hamley's, ja.

Den er nok der enda, tenker jeg.

Tusen takk skal du ha!!

Skrevet

Jeg kan ringe og høre i morgen, om du vil.

Tusen takk, men jeg reiser i morra.... ;)

Tenkte det var lurt å sjekke her om noen visste først, og det var det jo ;) Tipper 7-åringen skal bli fornøyd da.... ;)

Skrevet

Tusen takk, men jeg reiser i morra.... ;)

Tenkte det var lurt å sjekke her om noen visste først, og det var det jo ;) Tipper 7-åringen skal bli fornøyd da.... ;)

Ja, den er nok neppe fjernet :) Kos dere!

Skrevet

Jada, det var i hvertfall det for et halvt år siden. :)

Skrevet

Den var der i høstferien 2012 ihvertfall.

God tur :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...