Gå til innhold

liten penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en sønn som er 12 år..fyller 13 i desember. Han har alltid hatt "liten" penis, å nå er han litt bekymret fordi fetteren på 4 år og hans bror på 10 år har større penis enn han. I tillegg sier han at han ikke har ereksjon når han våkner på morgenen. Han snakker mye om dette nå, da de har mye sexualunderv. på skolen. Er det noe vi kan gjøre for å event. starte en vekst prossess? hilsen en litt bekymret mamma.

Skrevet

Hei,

Jeg hadde nesten størst penis av alle i oppveksten.

Men som voksen er penisen blandt de minste....

Hva skal de med stor penis i oppveksten, det er etter pubertet som er av betydning. Føler det er noe tidlig å lage et problem av dette nå.

Mulig det vil hjelpe på penisstørrelse i voksen alder å stimilere til produksjon av testosteron naturlig.

Jeg kan ikke uttale meg detaljert, men ville tro at det går an å stimulere både via kost og typer av styrketrening.

Husk nå også på at liten penis ikke er noe stort problem så lenge en får gjort jenta gravid. en kan jo få hjlpt godt til med tunge/ finger. Det er vel som små bryst på damene...

Gjest vinrød
Skrevet

Jeg tror at peniser kan vokse seg til. En liten penis kan bli like stor i erigert tilstand som de andre. Alle er forskjellige, det er for tidlig å begynne og bekymre seg for sånne ting når han er så ung. Mye kan skje i løpet av de neste årene. Har hatt en sønn selv, så jeg vet hvilke bekymringer som kan komme. Be han slappe av, ting ordner seg som regel.

Dessuten er det vel bedre med en liten "kjapp en", enn en "lang slapp" en? :-).

Skrevet

Når han selv er opptatt av det og bekymret for det, synes jeg at du skal ta ham med til fastlegen, og så kan du få en faglig vurdering på om dette bør gjøres noe med eller ikke.

Gjest vinrød
Skrevet

Når han selv er opptatt av det og bekymret for det, synes jeg at du skal ta ham med til fastlegen, og så kan du få en faglig vurdering på om dette bør gjøres noe med eller ikke.

Hva kan gjøres med en liten penis?

Skrevet

Hva kan gjøres med en liten penis?

Jeg tror jeg har lest at det er mulig å gi hormonbehandling til gutter, i alle fall dersom de ikke er kommet i puberteten ennå.

Men trådstarter kan spørre fastlegen om dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...