Gå til innhold

Overvåkningskamera på egen eiendom

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg tidligere vedrørende en nabo som stadig vekk kaster fra seg sigarettstumper inn på vår platting.

Jeg rydder unna, men dette ser ikke ut til å stoppe.

Vurderer å kjøpe inn overvåkningskamera, men for å filme

hvem det evt. er så må kamera rettes fra døren og ut på gangstien som alle naboene i rekken bruker.

Hvordan er reglene for slik kamerabruk, er det kun egen eiendom som kan filmes, eller er det mulighet for å filme langs husveggene også?

Fortsetter under...

Kan du ikke bare be han om å slutte? Det gjorde jeg. Ba de plukke opp etter seg selv. Men de var leieboere så mulig de var litt mer ydmyke. Det er skikkelig respektløst å kaste søppel over til naboen. Evt hadde jeg kastet det over tilbake til naboen igjen.

Kan du ikke bare be han om å slutte? Det gjorde jeg. Ba de plukke opp etter seg selv. Men de var leieboere så mulig de var litt mer ydmyke. Det er skikkelig respektløst å kaste søppel over til naboen. Evt hadde jeg kastet det over tilbake til naboen igjen.

Hadde jeg bare visst hvem av naboene dette er ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...