Gå til innhold

Hotmail/outlook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvorfor hotmail har blitt outlook?

Er det noe virus?

:-/

Gjest Nettaviser
Skrevet

Msn går over til skype og hotmail skal til outlook. Bare google det så ser du det er ekte

Skrevet

Msn går over til skype og hotmail skal til outlook. Bare google det så ser du det er ekte

Ok, takk. Det bildet jeg har på FB kom plutselig der og, merkelig!

Skrevet

Det går an å tviholde på hotmail'en. Jeg klarte å tilbakestille fra Outlook til Hotmail...hater den type forandringer :0)

Skrevet

Det går an å tviholde på hotmail'en. Jeg klarte å tilbakestille fra Outlook til Hotmail...hater den type forandringer :0)

Hater det jeg og, men det bare ble sånn. Forbanna dritt.

Skrevet

Hater det jeg og, men det bare ble sånn. Forbanna dritt.

Hei igjen,

Hvis du velger "alternativer" til høyre i skjermbildet så får du muligheten til å tilbakestille til den type mail du ønsker. Det var på den måten jeg kom tilbake til Hotmail igjen :o)

Skrevet

Hei igjen,

Hvis du velger "alternativer" til høyre i skjermbildet så får du muligheten til å tilbakestille til den type mail du ønsker. Det var på den måten jeg kom tilbake til Hotmail igjen :o)

Ok, må prøves :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...