Gå til innhold

Klare bevis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det var noen som så han heve pistolen, eller så en asiatisk mann heve pistolen og skyte, tror ellers de fant våpen hos han, samt narkotika, samt at han kjente han som sloss med mannen som ble drept. Da er det vel såpass mange ting som er oppfylt av han ble dømt. Bra vi ikke har dødsstraff i vertfall.

Skrevet

Hei!

Det var noen som så han heve pistolen, eller så en asiatisk mann heve pistolen og skyte, tror ellers de fant våpen hos han, samt narkotika, samt at han kjente han som sloss med mannen som ble drept. Da er det vel såpass mange ting som er oppfylt av han ble dømt. Bra vi ikke har dødsstraff i vertfall.

Ja... men er det virkelig nok? Hm.. synes det er rart man kan dømme en ingen har sett skyte? Skjønner jo at mistanken er kraftig...

Skrevet

Ja... men er det virkelig nok? Hm.. synes det er rart man kan dømme en ingen har sett skyte? Skjønner jo at mistanken er kraftig...

Hei!

Det var ingen som så Veronika Orderud skyte heller, hun og mannen ble jo likevel dømt :-) Og det er jeg glad for, hvem andre skulle ha interesse i den saken?

Men all løgnen gjorde det til slutt umulig for dem å fremstå uskyldige.

Skrevet

Hei!

Det var ingen som så Veronika Orderud skyte heller, hun og mannen ble jo likevel dømt :-) Og det er jeg glad for, hvem andre skulle ha interesse i den saken?

Men all løgnen gjorde det til slutt umulig for dem å fremstå uskyldige.

Jeg ser den - men der kom det vel fram så mange løgner at man skjønte at de prøvde å dekke over noe?

Det er igrunnen ganske skummelt at man kan bli dømt for drap uten konkrete bevis...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...